czwartek, 22 marca 2012

JAK DOTRZE, TO ZAJĘCZY ;-)

Albo może nie zajęczy, tylko krzyknie "wesołego Alleluja". A co? Kartka, a w zasadzie to kilka kartek. I choć sama wolę te z symboliką krzyża czy jajka, to takie zajęcze też miały być - na zamówienie zaprzyjaźnionych kobietek.









Ta ostatnia ma kiepskie zdjęcie - zrobione "na szybko" telefonem, bo już musiała frunąć w świat. Trochę lepszą fotografię udało mi się pstryknąć jeszcze w trakcie pracy nad nią (i bez napisu) - samo zbliżenie na ramkę, z której "wychodzą" elementy obrazka.




Obrazki z zajączkami pochodzą z Galerii Papieru, podobnie jak prawie wszystkie papiery. Pomarańczowy kwiatuszek na trzeciej kartce mam od ZUzanny. Stempelki są z Lemonade.

A Wielkanoc w podskokach się zbliża. Okna wszystkie umyte i wiszą "wiosenne" firanki. Przyszła mi też chęć na przemeblowania w konkretnym celu, ale co z tego wyjdzie - to się zobaczy ;-)
Uśmiecham się do Was szeroko i miłego dnia Wam życzę :-D

15 komentarzy:

  1. Uściski wiosenne :-))) Karteczki jak zwykle śliczne! Te są bardzo wesołe ... :-))) A w jakimże to celu to przemeblowanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, Ewciu, czy ja Ci mówiłam, jaki z Ciebie pracuś cudowny?! :)) [tak, piszę to w każdym komentarzu... co poradzić!] Ja też wolałabym kartki bardziej wskazujące na prawdziwy charakter tych świąt, ale jednak muszę przyznać, że takie mają bardzo dużo uroku i coraz bardziej się skłaniam w ich stronę (już niedługo się wyłonią na blogu). Twoje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki na karteczkach bardzo pracowite :) bardzo ładnie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki!
    Optymistyczne, poprawiają nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomniałam dodać, że tytuł posta mnie po prostu powalił :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki bardzo królicze:)
    A okna też dzisiaj umyłam i świeże wiosenne firany zawiesiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu,a mnie się te "królicze" karteczki ogromnie podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki, pięknie wykorzystałaś zajączki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha,widzę że zające rozkicały się po kilku blogach!Wydają mi się znajome...
    Podziwiam rozmaitość koncepcji.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  10. One są Ewuniu piękne!Świąteczne wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne karteczki, mam w tym temacie "tyły" bo jakoś ciągle coś innego.. a święta już coraz bliżej!
    Pozdrawiam słonecznie i wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ się to stadko rozmnożyło ;) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku... okna umyte, przemeblowania.. a mi LOS wyciął z życiorysu cały miesiąc. I święta mi tym razem bardzo nie po drodze...
    Śliczne karteczki. Bardzo lubię motywy zajączkowe (bardziej, niż chrystusowe i krzyżowe).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...