piątek, 9 marca 2012

PISANKI, KRASZANKI, JAJKA MALOWANE

Dzisiaj szybciutki post, a w nim kilka prostych karteczek z jajkami. Jajka to wycięte pisanki "z odzysku". Do tego papierki (żółta krateczka to Galeria Papieru, a kwiatuszkowe to podarunek od Peninii), bordery od Alexandry i stempelek z Lemonade. 






Niektóre jajka są podklejone kostką 3D, ale generalnie kartki z założenia miały być nieskomplikowane i płaskie.





Mam nadzieję, że taka prostota się komuś spodoba :-)

Pozdrawiam Was ciepło, moi Zakątkowi Goście. Dzisiaj jeszcze czeka mnie dekorowanie tortów na sześćdziesiątkę Teścia, więc proszę, trzymajcie za mnie kciuki :-)

18 komentarzy:

  1. faktycznie niedługo święta - ale widzę że ty już przygotowana :)
    super

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są, takie wesołe. No i ja muszę się wziąć do roboty. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba ta prostota :). Powodzenia w dekorowaniu tortów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie prostota podoba się baaardzo! Powodzenia z tortami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczka jak w trójwymiarze :) pieknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kartki! Ja lubię proste....
    A torty pokaż koniecznie, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne kartki:)
    Powodzenia z tortami i konieczznie sie pochwal:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba bardzo, świetny pomysł na recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza to wyszła tak realistycznie, jak byś faktycznie pisanke nakleiła! Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szykowanie do świąt czas (najwyższy!) zacząć :-) piekne karteczki, miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu! Twoje karteczki bardzo mi sie podobaja! W panice ze do swiat coraz blizej juz zakupilam klka gotowcow, jednak Twoje eleganckie i umiarkowane w dodatkach kartki mocno inspiruja! Moze jednak kilka uda mi sie stworzyc;)

    Milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne te karteczki, Ewuniu! ja chyba w tym roku bez karteczek całkiem...buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to są karteczki z przytupem :) piękne i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne, delikatne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki...te jajka są super..

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...