środa, 14 marca 2012

AB OVO



Kartek w takim kształcie nie mogło zabraknąć i u mnie. Zrobiłam je według tego kursu. Czekały na stempelki z Lemonade - no i się doczekały :-)








Motyle od Alexandry, wykrojnikowe gałązki od Joanny, żółta różyczka od Kuby, papiery z Galerii Papieru oraz te, które dostałam od Peninii, grafika z krzyżem z Graphics Fairy.

Ogłoszenia: niebawem znów pojawią się słodkie bukiety (hura!), będzie też bukiet ze skarpetek. Będzie kolejny czekoladownik. No i kartki. Dużo kartek :-)

Ściskam w środku tygodnia :-)

36 komentarzy:

  1. Karteluszki przeuroczę. U Ciebie czuć już święta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosenne karteczki. dużo w nich świeżości

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczki :) wiosenne bardzo. czuć, że święta się zbliżają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiło się "jajecznie", fajne pisanki ci się niosą ;-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne jajucha, moje właśnie się robią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jaja przejajeczne, masz zdolne łapki i główka nie od parady.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaaakie piękneeeee:-))))
    Ale Ty pracuś jesteś ... ale czekamy, czekam :-) Ściskam i całusów moc dla dziewczynek :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki!
    I "piękne" zapowiedzi :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, kolorowe jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jedna to fajniejsza :D Ja jakoś nie mogę się zabrać za kartki , ale ten kursik tak fajnie wygląda ,że może wreszcie coś zmajstruje w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponujaca produkcja pracusiu! Sliczne sa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne,od razu czuć wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne świąteczne pisanki. Moje karteczki świąteczne też już się robią. Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo "jajcarskie" karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i są w końce jajcoki :) Śliczne są wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej Ewka ale świetne jajcowe karteczki :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne :) Ta z żółtym motylkiem mój faworyt ;) Pracowity początek wiosny u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale różnorodność! Z niezapominajkowym krzyżem to jednak nadal mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. PPZEpiękne!
    Ja również przymierzam się do zrobienia kartek w tym kształcie ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale jaja!!!
    Fantastyczne! Moją faworytką oczywiście jest ostatnia jajeczna kartka z niezapominajkowym krzyżem- cudna ta grafika!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartki Ewo są prześliczne. Z niecierpliwością czekam na prezentację nowych bukiecików. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jajeczka sa przecudne! podziwiam twoje pomysły nieustająco- ja cos utknęłam....

    OdpowiedzUsuń
  25. jajeczka sa przecudne! podziwiam twoje pomysły nieustająco- ja cos utknęłam....

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze....troszkę mnie zamurowało!One są piękne!Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartki klimatyczne!Aż tchnie wielkanocnym nastrojem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawdziwy z Ciebie Pracuś! Świetne karteluchy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super karteczki, najpiękniejsza ta ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne są, nie potrafiłabym wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooooooooooooo, o te karteczki mi właśnie chodziło!! Robiłam takie w tamtym roku i przyznam, że wydają mi się najbardziej urocze ze wszystkich innych przez ten kształt jajka :)) Same piękności, dzięki za link do kursiku, bo gdzieś zgubiłam! ;))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...