środa, 28 marca 2012

NA BOGATO

Kartka na 50-te urodziny miała być z koronkami, kwiatuszkami - "na bogato" :-) W środku miała skrywać kieszonkę na papierowy załącznik z podobizną polskiego króla. Pomysł na taką kartkę siedział mi w głowie od jakiegoś czasu - to była świetna okazja, by go przetestować. 






Koroneczki od Darsi nie mogły dotrzeć w lepszym momencie :-) Motyl to stempel Montażowni. Motto - stempel Agaterii. A papier to mój niedawny nabytek - niewielka część cudnego zestawu, upolowanego u Magdy z TworzymyInaczej.pl.




I na koniec zdjęcie z kopertą, którą również ozdobiłam stemplami:



Życzę Wam dobrego dnia, bez wirusów i innych paskudztw.

31 komentarzy:

  1. Ewuniu, piękna elegancka karteczka- na bogato ale bez przegięcia...super♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bogato ... ale ślicznie i elegancko:-) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka - PRZEŚLICZNA !!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz!!!!
    Karteczka przepiękna- świetna forma i cudne kolorki.. No i bogata :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełna profeska - cudo wymyśliłaś i stworzyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka Ewuś!
    Fantastycznie Ci wyszła.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna!!!!
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. no a gdzie mój OCH wpis? zjadło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Midduś, się zakamuflował, ale już jest na pozycji nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo wytworna kartka, ślicznie wygląda koroneczka ozdobiona kwiatkami, a motylki prześliczne, o zawijaskach na kopercie nawet nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, dopracowane wykończenia...

    OdpowiedzUsuń
  12. "Na bogato" bardzo mi się podoba:)). Jesteś już zaawansowana w tych papierkach!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewcia...
    przepiękna...
    cudeńko, no...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancka.
    Ucieszyła by mnie nawet bez królewskiej podobizny w środku :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na żywo kartka o wieeele piękniejsza no i zrobiła furorę - poogladana ze wszystkich stron przez każdą osobę podpisująca się pod życzeniami dla uroczej jubilatki ( swym wyglądem nie zdradzającej owej cyfry na kartce).Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna!!!
    Koronkowa rozetka i motylki, a do tego niebanalny kształt kartki- super!
    Pomysł na kieszonkę też fajny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna karteczka...pięknie tworzysz!!!
    Cieplutko i wiosennie pozdrawiam oraz dziękuję za miłe słowo na blogu dodaje mi to twórczych skrzydeł:)

    Uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest ABSOLUTNIE WSPANIAŁA! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu no widzisz,a ja się zastanawiałam co z nią począć,a Ty takie cudo wyczarowałaś. Piękna jest :) :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Przybiegłam gratulować prosto z MONTAŻOWNI!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...