czwartek, 15 marca 2012

"DINOŻARŁY"


Historia z pewnym morałem. W wielkim skrócie. Jesienią ubiegłego roku wymieniłyśmy z Beatą kilka maili w sprawie naszej osobistej wymianki. Temat ucichł. Ja czekałam na informację, Beatka tak samo... Co się okazało? Ano w nowym roku wzięłam się za porządkowanie swojej skrzynki mailowej. Ze zgrozą odkryłam, że w spamie znalazł się mail od Beaty... Szybko do niej napisałam z wyjaśnieniem sytuacji i z przeprosinami. W ramach rekompensaty pofrunęły ode mnie dwa bukieciki dla Beatkowych Smyków. A ponieważ chłopcy lubią dinozaury, to znalazły się one w centrum uwagi :-) Wiem, że bukiety są już na miejscu, dlatego mogę je Wam pokazać. Teoretycznie mniejszy (żółty) był przeznaczony dla młodszego, a większy dla starszego chłopca - jednak dali się przekonać do wspólnego zjedzenia najpierw jednego bukietu :-)






A morał z tej historii taki, by do spamu zaglądać. Bo inaczej spamowe dinozaury pożerają wiadomości ;-)

16 komentarzy:

  1. ale opowieść...
    zgroza i smutek ;(
    dobrze, że wszytsko się jakotako zakończyło.
    Twoje dziecię zdrowieje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niezrównana. Przepiękne te bukiety. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze że dobrze się skończyło :)
    Bukiety są doskonałe jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż napisać oprócz MNIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak takie spamowe dinozaury mogą narozrabiać ale Twoje bukietowe są CUDNE !!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiety jak zawsze przesłodkie i opowieść z morałem:)
    Ps.Ewciu pampersowa sowa-bosssska:)

    OdpowiedzUsuń
  8. smakowite bukietowe dinożarły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę im zazdroszczę finiszu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowe dinozaury a ten zolciutki taki wesolutki wyszedl:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja coś o tym wiem.. regularnie znajduję tam ważne wiadomości.... a bukieciki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to pożarły te dinożarły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu dinożarły zjadające maile cudowne i będę powtarzać do bólu, że zrobiłaś nam przemiła niespodziankę. Nie wiem jak Ci dziekowac za wywolywnaie usmiechu na buzkahc moich dzieciow :) dziekuje raz jeszcze i naprawde czuje sie wzruszona.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne bukieciki, ja raz w tygodniu zaglądam do SPAMu tak dla pewności, ze mi nic nie umknie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...