poniedziałek, 12 marca 2012

3:1 CZYLI JUBILEUSZ, TORTY I SZYCIE

W zeszłym tygodniu mój teść obchodził 60-te urodziny. Jubileuszowe przyjęcie odbyło się w sobotę. W związku z tym faktem dostałam nie lada zadanie: miałam stworzyć cztery kartki urodzinowe dla Jubilata. Oczywiście każda musiała być inna. Pokażę Wam dzisiaj trzy z nich - czwarta jeszcze jest w drodze :-) 

Pierwszą kartkę zamówili moi rodzice - miał być w niej zawarty motyw zegara i czasu, ponieważ było to bezpośrednio związane z prezentem. Postanowiłam spróbować czegoś dla mnie nowego - czyli kartki kaskadowej. Skorzystałam z tego kursu i w efekcie powstało to:




Jest to "męska" kartka, stąd stonowane, ziemiste kolory, nastemplowane ozdobniki i tylko jeden kwiatek. Zegarek to grafika z Graphics Fairy.

Druga karteczka powstała na prośbę mojej siostrzyczki oraz jej męża. Miała być związana z podróżami i maksymalnie prosta. Użyłam w niej cudnego stempla Montażowni, który oprawiłam w ramkę:



Trzecia karteczka, która powstała na samym końcu, to kartka od nas. Ta również jest prosta w formie, ale wydaje mi się, że dosyć ciekawa ;-) Pojawiają się na blogach kartki - koszule, zapragnęłam i ja stworzyć coś  w podobnej konwencji. Jednak moja koszula oraz krawat - to origami. Dodałam tło, a sześćdziesiątkę umieściłam na "spince do krawata". Ta spinka - to nic innego jak guzik na stopce, przymocowany do spinacza biurowego :-) Napis umieściłam tylko na kopercie. Ta-dam:





We wszystkich tych kartkach króluje papier z Galerii Papieru.

Czwarta karteczka powstała na zamówienie Primulki - jak dotrze do adresata, to pokażę.

A teraz o tortach. Wasze kciuki pomogły - bardzo dziękuję za otuchę i wsparcie -  torty się udały i bardzo smakowały wszystkim gościom. Za dwa tygodnie powtórka - będę robić torcik dla mojej chrześnicy ;-) Zdjęcia niestety nie mam żadnego. Moooże się pojawi takowe, jeśli Dorotka zdołała uchwycić moje wytworki przed pokrojeniem. A czemu nie miałam głowy, by zrobić fotkę? A temu, że moja głowa była zaabsorbowana myśleniem o mojej Pierworodnej, która w piątek wróciła z przedszkola z rozwaloną wargą. No i małe szycie być musiało. Zatem jak widzicie - koniec tygodnia mieliśmy z przytupem. Ale na szczęście wszystko skończyło się dobrze.

Nadrobiłam już zaległości na Waszych blogach, a teraz biegnę do swoich obowiązków. Życzę bezbolesnego wkroczenia w kolejny tydzień :-)

31 komentarzy:

  1. Ależ są piękne te karteczki. Dobrze, że nastały takie czasy, że i o facetach teraz myślimy. Bo kiedyś karteczki to takie mało męskie były.
    Ta z krawatem moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza karteczka zrobiła na mnie duże wrażenie, gdyż miałam przyjemność widzieć ją na żywo :) Świetnie organizuje przestrzeń ;) Naprawdę efektowna!!! Dobra robota Ewciu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, a ta z krawatem rewelacyjny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza - zachwycająca koronkowym brzegiem. Druga - stempel jest faktycznie piękny! I ma moje ulubione kolory :) A trzecia jest ciekawa i elegancka. Ty to masz oko, dobrą rękę i TALENT :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No i oczywiście torty :D zosatały uwiecznione z efektownym sztucznym ogoniem, podeślę niebawem fotki bedziesz mogła się pochwalić wyglądem, ale tego boskiego smaku niestety nie dało się uchwicić... naprawdę genialny !!! o jedwabistym smaku serka mascarpone, mniamuśny lepszego chyba nie jadłam :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki! Te męskie często uważane są za trudne, Tobie udały się wyśmienicie!
    Koszula, krawat i spinki- bombowe!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, widzę ( czytam) że u Ciebie ani chwili spokoju- pieknie tworzysz ( karteczkisa świetna, koszula po prostu jest odjazdowa, kaskada też świetna) smacznie pieczesz i jeszcze dzieci ratujesz! oby sie szybklo zagoiło i bez sladu przede wszystkim !!! trzymam kciuki♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, zwłaszcza pierwsza i ostatnia cudne. Jak się czuje Twoja Pierworodna? Oj, faktycznie, koniec tygodnia z przytupem, życzę, żeby powtórek nie było!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent do kartek! Te krawaciarskie już widywałam, ale Twoja w tych fioletach to ideał!
    A poza tym to przeczytałam nie "z przytupem", tylko "z trupem", hihi, ale to chyba wpływ oglądania wczoraj Kości ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z krawatem ;)
    a może by tak warsztaty scrapu wśród bliskich zrobić? wszak potomstwu swą wiedzę i umiejętności trzeba przekazywać, a i pracę można by było podzielić między siebie przy takich uroczystościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne Ewuś wszystkie, ale najbardziej urzekła mnie ta z krawatem :) . Dobrze ,że u córuni wszystko już w porządku . Pozdrowienia dla całej rodzinki !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś karteczki piękne,najlepsze zyczenia dla Teścia,a córcia pewnie dziewuszka z temperamentem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki są fantastyczne!Ewcia...Jesteś coraz lepsza!
    A Dziewczynka niech się szybciutko goi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka z krawatem -świetna! Mnie przyjdzie zmierzyć się już niedługo z karteczką na 80-tkę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe kartki - kaskadowa jest cudowna.
    Dużo zdrówka dla dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe kartki - kaskadowa jest cudowna.
    Dużo zdrówka dla dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Każda inna i bardzo kolorystyczna. Pomysłowość super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe i oryginalne prezenty zrobiłaś, a przy tym całym galimatiasie.. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki wspaniałe:) Pięknie Ci wychodzą:)
    Cudowne:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa. Serdecznie i ciepło Cię pozdrawiam z nutką nadchodzącej wiosny.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesliczne kartki a ta fioletowa to po prostu rewelacjia:)))
    Szybkiego wygojenia wargi dla pierworodnej:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. super te kartki- krawat faktycznie wow

    uu wspolczuje przejsc z warga

    Ewciu - dziekwoac bede mogla jak lada dzien paka dojedzie do nas ale dopiero wczoraj z tata netowo przepakowywalismy co musi dla nas spakowac i sie dowiedzialam,ze pakunia od Ciebie dotarla. moj biedny tata nie wiedzial co to za "czort" i zapomnial mi wczesniej powiedziec. widzialam po minie,ze liczyl, ze to dla niego zostanie :D :P tak czy inaczej dziekuje pieknie a jeszcze mocniej i wiecej bede pewnie za 2 dni :D

    pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja się wyłamię i napiszę krótko, bo wszystko wiesz :* PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  24. Biedna Pierworodna - współczuję stresów i szycia wargi :/ Mam nadzieję, że zagoi się szybko i bez śladów.

    Kartki - kaskadowa jest rewelacyjna.
    I stu lat jeszcze dla jubilata! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pomysły!! Co jeden to lepszy... Skąd Ci się to bierze?

    OdpowiedzUsuń
  26. Suuuper! ta ostatnia to już mistrzostwo świata. Nic dziwnego, że zostawiłaś ją jako tą, którą sama wręczałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewuś... ta koszula jest po prosty rewelacyjna!! zresztą wszystkie kartki są po prostu czadowe! Masz niesamowity talent...
    Mam nadzieję, że z Maleńką wszystko ok. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne karteczki co jedna to ładniejsza i jaka pomysłowa!!! No, a Oleńce życzę szybkiego zagojenia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przykro mi, mam nadzieje, ze juz sie goi.
    Pieknych kartek natworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne wszystkie! Artycho - wymiatają na maksa! Masz świetne pomysły i papierki Cię wciągnęły....
    Przesyłam buziaki i zdrówka dla córy życzę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko, jakie piękne!! Kaskadowa CUDNA, a ta z koszulą to klękajcie narody, miodzio!! :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...