wtorek, 20 marca 2012

WIOSENNA SŁODYCZ

Ten żelkowo-piankowy bukiecik wysłałam na aukcję, z której dochód przeznaczony jest na leczenie Izy. Cała akcja nosi miano "Wiosna dla Izy", stąd wiosenne kolory w bukiecie.




Wiem, że bukiet i kilka moich kartek to kropla w morzu potrzeb. Ale wiem również, że nie tylko ja przygotowałam rzeczy na aukcję - a każda z tych osób przeznaczyła na to swój czas i włożyła w to serce. I... chyba na tym postawię kropkę.

A co się wkrótce pojawi w Zakątku Dzieciątek? Przytupta pampersowy zwierz, będzie bukiecik w komplecie z kartką, metryczka dla chłopca i... być może jakaś nowość.

Cieplutko pozdrawiam wszystkich Zakątkowych Gości :-)

17 komentarzy:

  1. Bukiecik jak marzenie, iście wiosenny, aż się buźka śmieje :D

    Mam tylko nadzieję że dary Twojego serca zostały właściwie spożytkowane.

    Buziaki za wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bukiet, na pewno pozwoli zasilić konto Izy. To nie kropla, to pierwszy krok, wspaniale, że go zrobiłaś. Szkoda, że ja tak późno dowiedziałam się o akcji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny bukiet!
    Kwintesencja wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pieknie się te pianki kwiatkowe prezentują. Super bukiecik :)
    Czekam na pampersowego stwora :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bukiet i znakomity dar. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś ... bukiet jest cudny :-))
    Nowości też ciekawa jestem baaardzo:-) Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwie wiosenny bukiecik - na pewno będzie wielu chętnych na te słodkości i by pomóc Izie...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kropla drąży skałę:)
    Zieloności i bez czekolady-super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie pastelowy i wiosenny:). A nowości ciekawam....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowny! Chyba takie kwiatuszkowe będę chciała...tylko może kolorystyka bardziej odpowiednia ;)I bez żelków ;)
    Cudowności Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDNY !!!
    WIOSENNY !!!
    PIĘKNY CEL !!!
    pozdrawiam cieplutko Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny gest! No i wiosna w słodkim wydaniu - niezwykle udana :) Czekam na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, delikatny i słodki! W strumieniu potrzeb każda kropla jest ważna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiet cudnie słodki a cel szczytny!
    Podoba mi się dodatek w postaci koniczynki ;}
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaaaa.. Ewuś, ale cudna wiosna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...