środa, 7 marca 2012

KILKA DROBIAZGÓW I NIECO PRYWATY

Te kilka drobiazgów to: po pierwsze karteczka urodzinowa w stylu clean & simple:



Dołączy do wczorajszych i pofrunie na aukcję dla Izy.

Po wtóre dwie zakładki zamówione przez moją Przyjaciółkę. Pierwsza z nich powędruje do kumpelki mojej Primulki i z założenia miała być z motylem, ale "indyjska" w klimacie. Postawiłam więc na żywe kolory (jak w indyjskich sari) i cekiny. Dodałam obrazek śpiącej (a może marzącej...) Hinduski (źrodło to Graphics Fairy) oraz wstążeczkę z "drogocennymi" klejnotami i oto co wyszło:





Druga zakładka to prezent dla Zamawiającej, która koniecznie chciała motylki i turkusy. A ponieważ wszyscy mówimy na moją Psiapsiółę Primulka, to oprócz imienia pojawił się też kwiatuszek - żeby było wiadomo czyja to własność ;-)






Moja i Primulki przyjaźń trwa już szmat czasu i na pewno nie jest to przyjaźń "polukrowana" - stawiamy się wzajemnie do pionu, gdy to konieczne. I z pewnością niesie nam komfort, że możemy na siebie liczyć. Jest jak... życie - zwyczajna, normalna. Choć nie jest pozbawiona mnóstwa radosnych barw :-) Ostatnio zostałam zaskoczona przez Primulkę prezentem w środku tygodnia przyniesionym przez listonosza (nadmienię, że mamy do siebie raptem parę kilometrów). Co znalazłam w pokaźniej kopercie z "brzuszkiem"? Przede wszystkim kartkę, która mnie rozłożyła na łopatki:



Treść zawarta w środku przyprawiła mnie o dreszcz i łzy wzruszenia...
Była czekolada o smaku kasztanków (nie załapała się na zdjęcie, bo zniknęła w tempie ekspresowym). No i był jeszcze "dodatek". Ta wariatka (Kachna, Ty wiesz, że to komplement) przysłała mi dziurkacz, ale jaki! No muszę się Wam pochwalić i już :-)




Kasiula, z tego miejsca dziękuję Ci oficjalnie. A wyściskam i wytarmoszę niemiłosiernie, jak się zobaczymy :-)

Wszystkich Śledzącym Zakątek i wszystkich jego Gości pozdrawiam słonecznie. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. Dzięki Wam chce się chcieć :-)

20 komentarzy:

  1. Bo przyjaźń to jedna z najważniejszych rzeczy w życiu. Niby banalne, ale prawdziwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tą karteczkę wcześniej - chwyta za serce okrutnie! Fajnie mieć kogoś takiego koło siebie :) A że Primulka wielkie serce ma, to wiem i ja :D
    Twoje prace oczywiście śliczne i pomysłowe, no i czekam na karteczki z ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka i zakladki sliczne a prezent od Primulki super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze jest mieć takiego przyjaciela..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś, ta kartka urodzinowa jest fantastyczna.. to niesamowite, jak malo czasem trzeba.. .:)
    I bardzo podoba mi się zakładka z hinduską.. naprawdę prześliczna.
    No i Primulka... nic tylko uściskać... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo, mogę Ci tylko pogratulować posiadania tak wspaniałej przyjaciółki.Kartka, chwyta za serce:)
    Twoje zakładki bardzo mi się podobają, pięknie wykonane, podobnie jak wszystkie Twoje poprzednie prace:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka w stylu clean & simple bardzo przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki są super, szczególnie ta indyjska. A przyjaciółki tylko pogratulować - wspaniałe prezenty dostałaś. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś, karteczka i zakładki ... śliczne :-) A takiej przyjaciółki to pogratulować ... i życzę Wam aby ta przyjaźń była na zawsze, jak na karteczce :-)))) A ja dziś kupiłam całą wielką torbę różnokolorowych prymulek ... są śliczne :-))) Ściskam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj widziałam już te cuda :) Widziałam :) Piękne!
    Ja dzisiaj też dostałam mała niespodziewajkę od Kasi :* Uściskaj ją i ode mnie jak już Ją dorwiesz :*
    A taka przyjaciółka to skarb nieoceniony! I ja także coś o tym wiem! Byłam dzisiaj u mojej i jestem naładowana pozytywną energią :)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka przyjaźń to skarb:) świetne zakładki i wogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjaźń- piękna sprawa..Dobrze mieć taką bratnią duszę zwłaszcza podzielającą hobby ;-) gratuluję pieknych prezentów

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie mieć taką przyjaciółkę!
    Zazdroszczę, bo mnie brakuje takiego kogoś :(.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale mieć taką przyjaciółkę...moja wyjechała dawno temu i teraz taka pustka w sercu.Widujemy się raz na pięć lat...i to już nie to samo.
    Teraz bardzo mi brakuje takiej bratniej duszy.

    Piękne prace:)

    Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa na blogu.
    Ciepło pozdrawiam z nutką nadchodzącej wiosny-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste, a jakie efektowne!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji DNIA KOBIET, zapraszam na zabawę: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/03/z-okazji-dnia-kobiet.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kartka urodzinowa jest naprawdę śliczna - prosta i elegancka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy poczyniłaś zdjęcie przyjaciółek hehehe rewelacja :-)
    fajnie mieć taką przyjaciółkę od serducha :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewciu zapraszam do mnie po wyroznienie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewulka! Piękna karteczka i zakładki!
    A taka przyjaźń jest bezcenna!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...