czwartek, 11 sierpnia 2011

KOSMICZNA ODYSEJA

Podróż z brzucha mamy na świat śmiało można nazwać odyseją kosmiczną. Mały Antoś nie ma jeszcze tygodnia. Żeby go przywitać miało powstać coś z pampersów, w żywych kolorach - nie takich typowo "niemowlęcych", bo mama Antosia jest typem "rockmenki" - stroni od różu i cukierkowego niebieskiego koloru. Od razu mi się zaświecilo w głowie: rakieta! Po akceptacji pomysłu, przystąpiłam do pracy. Wyciągnęłam moje "pieluchowo" i oto jest:


Rakieta ma 37 cm wysokości, więc do małych nie należy. Powstała z pampersów, flanelowej pieluszki, skarpetek i zabawki. W trakcie jej tworzenia przyszedł mi do głowy pomysł na kartkę związaną tematycznie. Oto co powstało:



Przydały mi się papierki, które dostałam od Peninii. Limonkowy kartonik - od Middii z jej sklepu. Ziemia - to połówka breloka. A za ogień posłużyły mi... płatki gerbera wycięte z papierowej serwetki.

Kartka idealnie się wpisuje w tematykę konkursu na blogu sklepu scrapek.pl - dlatego zgłaszam ją. Popróbuję swoich sił.

Ściskam promiennie!

33 komentarze:

  1. no no następna wsiąkła w karteczkowanie:D a rakieta super:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Rewelacyjnie wpasowałaś zabaweczkę :D Iście kosmiczny prom. Karteczka też mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! No naprawdę jestem pod wrażeniem i kartki i rakiety...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś genialny pomysł, torcik jest niesamowity, a karteczka idealnie pasuje.. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odlotowe i kosmiczne prezenciki ;-) szalejesz też z wyzwaniami, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne - i rakieta i karteczka. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No rakieta.. ODLOTOWA! Skąd Ty bierzesz te pomysły?!?!?!
    Karteczka świetna, idealna kompozycja. :) Pomysł z ziemią-fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny pomysł na rakietę!!! i dziekujemy za udział w zabawie :) scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie prace mnie powaliły! Pomysł i wykonanie - jestem pod wielkim wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowe:) chyba nigdy bym na coś takiego nie wpadła... prezent z pampersów:D ekstra! :)
    a karteczka pasuje idealnie;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny pomysł na kartkę, ale jako komplet z "pieluszkową" rakietą wygląda naprawdę odlotowo. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymiękam
    Cudowne prezenty :) i jakie praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Och fantastycznie!!! Karteczka rewelacyjna...rakieta fajna i pomysłowa. Podoba mi się :)
    Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny komplet. I jedno i drugie mnie zadziwia. Idziesz jak "burza".

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jest odlotowa w przenośni i rzeczywistości.Sugerujesz ze Przybysz jest z Kosmosu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pomysł!! Świetne preenty;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mas wspaniałe pomysły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewciu karteczka i pojazd pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś napiszę krótko FANTASTYCZNE :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No jaka superowa ta rakieta!
    I karteczka też świetna.
    Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny pomysł :D I do tego karteczka w głowie zakwitła , cudna. Pozdrawiam z kubkiem porannej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewciu, super pomysł i jakie wykonanie :) wielkie brawa za twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny pomysl z ta rakieta:))Super wyszla i karteczka takze:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś wszechstronna! Komplet rewelacyjny, rockmeńska mama na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę Pani rakieta to normalnie super i kto to by pomyślał że ona jest zbudowana z pampersów. Kartka też jest super i ta rakieta normalnie jak żywa.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę Ci powiedzieć, że scrapki wychodzą Ci wspaniale! A rakieta jest obłędna, widząc taką mam ochotę na urodzenie kolejnego syna ;) (ale zaraz potem spoglądam na moje dzieci ukochane i od razu ochota mi przechodzi... przynajmniej na jakiś czas ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, super , super po prostu świetne masz pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna rakieta i karteczka też

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, nasza rakieta :) Rockmeńska mama to moja najlepsza przyjaciółka! Jestem pewna, że zarówna Ona jak i Antoś będą zachwyceni :) Jeszcze prezentu nie widzieli, ale niedługo kosmicznie odlecą z wrażenia :) Bardzo dziękuję za świetnie wykonany i orginalny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tu "rockmeńska" mama :) Nawet nie wiesz, jak się wzruszyłam czytając opis Twojej pracy! To było już drugie wzruszenie od wczoraj, kiedy to rakieta Antosia wylądowała w naszym domu z najlepszą przyjaciółką na pokładzie :) Rewelacyjna robota!!! Gratuluję pomysłu, wykonania, a przede wszystkim wyobraźni!!! Rakieta obfotografowana już jest ze wszystkich stron, na pamiątkę dla potomności :) Ale i tak jej chyba nie rozłożę...
    Wielkie, przeogromne dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...