poniedziałek, 22 sierpnia 2011

(PRAWIE) PEŁNOLETNIEMU - I NIE TYLKO...

Jakiś czas temu powstał mega-bukiet na 18-stkę - o taki - dzisiaj powtórka z rozrywki: bukiet jest wielki i ciężki. No ale takie były zalecenia. Można mu nadać tytuł "na szczęście", bo jest i słonik z podniesioną trąbą, i czterolistna koniczyna, i grosik. No to bez przynudzania - "włala":




A teraz... tak, tak - znowu kartki! Sztuk: dwie. Jak widzicie z pasją oddaję się nowej fanaberii ;-) Obie powstały na użytek własny, bo pretekstów do klejenia mam teraz całe mnóstwo - jak na przykład urodziny Bliskich Osób. Tym razem (po raz kolejny) przysłużyły się papierki od Peninii :-)
Tą robiłam bez żadnej mapki - sama mi się wymyśliła, więc tym bardziej dumnam:




A ta powstała dzięki inspiracji jedną z karteczek Vernon piszącej Blog Kreatywny. A konkretnie chodzi mi o kartkę stąd, tą drugą - we fioletach.





No i ciekawa jestem bardzo Waszych opinii. Jeśli coś można ulepszyć lub poprawić - piszcie! Bez ubarwiania i koloryzowania - przecież się uczę dopiero, więc tym bardziej cenię wszystkie uwagi.
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze :-)

24 komentarze:

  1. To ja z FB muszę się dowiadywać o Twoim nowym poście!! Coś chyba bloger szwankuje... a bukiet cuuudny, ale jeszcze cudniejsze kartki, szczególnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm te baryłeczki w tym bukiecie no nie powiem że kuszą ;-)
    ale ta Twoja kartka z motylkiem to jest po prostu śliczna a jakie ma florystyczne motywy :-)
    bardzo w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo... ta druga cudna:)
    pierwsza też, ale ta druga to MIĘ na kolana powaliła:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje bukieciki sa bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładna mi fanaberia....Ty kokietko ;) Idziesz do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  6. no to poszalałaś znowu :) Kartka, która "się wymyśliła"- fantastyczna!
    Ta druga, oczywiście, też. Świetny ten motyl, cuuudny! :)
    Co do bukietu- czy ta osiemnastka nie upije się tymi baryłkami.. ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kartki robisz świetne. talent wrodzony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny bukiet:)A kartki boskie! obie mi sie podobaja,jak na poczatkujaca swienie ci idzie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki piękne, ale kolorystycznie ta druga bardziej do mnie przemawia.
    Zastanawiam się czemu nie robiłaś takich super bukietów kiedy my kończyłyśmy po raz pierwszy 18 lat ;-) ??? Co ???

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie pierwsza bardziej się podoba, aczkolwiek bukiet jak zwykle zrobił na mnie większe wrażenie - nic nie poradzę, uwielbiam je, a odkąd jeden malutki dostałam to już w ogóle zakochana jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to bym delikwenta chętnie na alkomacie sprawdziła po zjedzeniu takiego bukietu! Ostatnio pani w piekarni mnie uświadomiła, że bułeczka z advocatem nie ma ani grama alkoholu, hihi! Ciekawe, czy z czekoladkami tez tak jest?!
    Karteczki? Kobieto, toż to Twoja druga wspaniała pasja - obie szalenie mi sie podobają!!! Właśnie ostatnio uczyłam Młoda tak robić motylki, bo kupiłam jej dziurkacz w Biedronie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Orginał, który Cię zainspirował jest bardzo ładny ale Twoja kartka jest równie orginalna i całkiem Twoja :) Pierwsza wydumana samodzielnie wyszła również bardzo ciekawie :) Bukiet jest jak zawsze cudny, aż nie chcę go na zbliżeniach oglądać... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu Ty masz do tego naturalny talent! Pieknie komponujesz dodatki na swoich kartkach. Bardzo podoba mi sie to, ze stosujesz"trojwymiar" w takim stopniu, ze bez szwanku calosc miesci sie i przetrwa podroz w kopercie.
    Na temat bukietu napewno wiesz co chce powiedziec;)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze paczka dotarła cała, piękna, niesamowita, pachnąca, kusząca i UWAGA, jeszcze cała-prawie.
    Bardzo Ci kochana za te cuda dziękuję. Muszę przemyśleć co chcę Ci napisać bo wciąż jestem w zdumieniu.
    Kartki-bajka. Jak Ty te cudne motyle robisz. Jestem w nich zakochana i chciałabym sama spróbować ale już chyba za dużo szczęścia i ogonich srok. Ale motylki są moje.
    Buziole Czarodziejko marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  15. O Mateńko! Toż to bukiet marzeń!! Takie "baryłkowate" lubię najbardziej :)
    Kartki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka jest przepiękna :) rozwijasz się :) podziwiam Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bukiet smakowity jak zawsze ehh, a karteczki cudo, w ogóle nie widać, że dopiero zaczynasz i to nie jest cukrowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bukiet świetny - a jakie smaczności w środku ! W moim guście :)

    Karteczki rewelacyjne, mi bardziej podoba się pierwsza - lubię wersje bardziej minimalistyczne, delikatniejsze. Jest cudowna, te kolory!!!!

    Ewuś, ty to jesteś ostoja cierpliwości i anioł nie kobieta - wiesz czemu :****

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewo bukiet wspaniały!Jak zawsze:)
    Karteczki wychodzą Ci rewelacyjnie. A te motylki wkomponowały się wspaniale.
    Cieszę się,że papierki Ci służą:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu. Miło mi.Pozdrawiam bardzo słonecznie*Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam, że pytam - a gdzie nowy post?! Ja tu dzisiaj wchodzę i nic?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewciu nic nie poprawiaj i nie ulepszaj jest IDEALNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Smakowity!! Broń Boże go nie zmieniaj !! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj moja karteczka, jest wspaniała :) Na żywo jeszcze piękniejsza :) a ten motylek, cudo :)
    Zdolniacho - dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  24. mniamniuśny :) i do tego te beczułki w bukiecie, a karteczka w błękicie i brązie - prześliczna

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...