środa, 24 sierpnia 2011

SUBTELNY

I delikatny. Jak Kobieta, dla której powstał. Bukiet z białych kuleczek zamówiła sobie u mnie Darsi z Kolorowego Zacisza. Dla Mamusi na urodziny. 
Miało być w kremach, beżach, jasnych kolorach. Z małym dodatkiem roślinkowej zieleni. No to proszę bardzo:




Wiem, że Darii się spodobał (póki co na zdjęciu) i mam nadzieję, że dzisiaj do niej dotrze. Teraz (z drżeniem) czekam na informację o stanie przesyłki oraz o reakcji Obdarowanej.


A mnie dziś po głowie chodzi kompletnie niesubtelna piosenka - czyli marsz. Chodzę i nucę: "GÓRniczo - HUtnicza ORkiestra DĘta robi nam PAparara..." I w rytmie tego marsza, z przytupem, powstają nowe słodkości :-)
Ściskam promiennie!

18 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, że się Dari spodobał. Mnie też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. az mnie w buzi załaskotało od smaku kukoska :D
    śliczny i z moim ulubionym zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zakochana w każdej Twojej pracy przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, świeży! Cudowny!

    Jestem ciekawa, co z tego twojego przytupowego nastroju powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko... a ja się, głupia, odchudzam!!!! buuuuuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i jeszcze z moich ulubionych słodkości... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczny i taki delikatny:))
    Nic dziwnego,ze sie Darii podobal:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie odebrałam przesyłkę! Oniemiałam :) Czy Wy wiecie Kochane ile ona musi pracy i serca włożyć żeby przesyłka doszła cała i zdrowa??? Tak cudownej i SŁODKIEJ paczki jeszcze w życiu nie dostałam :) Mało tego...oprócz powyższego przepięknego bukiecinku każdy z moich domowniku dostał paczuszkę ze słodkościami - pięknie! zapakowaną :) Pochwale się wkrótce, a jakże :)))Tymczaem lece rozkoszować się widokiem słodkościo - cudowności :) Ewuniu dziękuję raz jeszcze!!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny :0 Po prostu musiał się spodobać!I to połączenie bieli z zielenią - Ewciu śliczny ten bukiet :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi Twoje słodycze robią - jak w piosence - PAparara.. Piękny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękny :) na pewno będzie się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię połączenie bielii zielonego i stokrotki o rafaello nie wpsominając :) Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rafaello i z zielenią mniammm.Piękny jest!!!!!Dobrze,ze nie ma go w zasięgu mojej rączki bo TAKIEMU bym się nie oparła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny bukiecik :-) taki ...... lekki jak rafaello :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny no! Masz duże wyczucie do łączenia dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatny i elegancki! Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne bukieciki pierwszy raz w życiu takie widze bardzo pomysłowe jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...