środa, 10 sierpnia 2011

BUTELKOWE WDZIANKO

Przede wszystkim chcę bardzo podziękować za wszystkie komentarze pod moim wczorajszym wpisem - napisałyście tyle miłych słów na temat mojej kartki, że aż się zaczerwieniłam. Śmiałam się do Alexandry, że teraz pewnie nieprędko usiądę do papierków, bo będę się bała, że nie sprostam oczekiwaniom... Ale to tylko żarty - papierowe zabawy naprawdę mnie wciągnęły - najwyżej popełnię jakiegoś "gniota" ;-)

Jednak dzisiaj w programie "margines" Zakątka czyli butelczyna z trunkiem w słodkim ubranku. Butelka - podziękowanie. Trunek szlachetny, więc i kreację musiałam wyszykować elegancką.




I na koniec mam jeszcze wielką prośbę do dziewczyn szyjących - bardzo chciałabym się nauczyć podstaw szycia i przymierzam się do kupna maszyny - możecie coś doradzić? Żeby nie było zbyt drogo, a w miarę wszechstronnie - pomóżcie, pliiiiiiiiiiiiisss :-)
Życzę słonka i ściskam promiennie :-)

18 komentarzy:

  1. Oj jak ja uwielbiam Twoje słodkie butelczyny :)
    Wspaniałe wdzianko - w sam raz na ten deszczowy dzionek :)
    Ewuś - co do maszyny - to ja kupiłam na allegro za 130 zł. Singer Pixie Plus - na początek jest oki. Ma kilka ściegów, więc co nico można na niej przyszyć. Papier szyje, to najważniejsze, a i Mama próbowała przeszyć jakieś drobne domowe rzeczy.
    Wg mnie jest oki. A jak już się nauczę szyć i pochłonie mnie to na tyle to sprawie sobie coś lepszego, bardziej wypasionego :)
    Ściskam Zdolniacho :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu ty to się dopiero rozwijasz!! I oby tak dalej :) Bukiet jak zwykle piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim nie kupuj nowego Łucznika :D Kobitki szyjące zgodnie potwierdzają, że Łucznik robiony jest obecnie w Chinach i ma wewnątrz plastikowe części, które uwielbiają się psuć. Lepiej kupić jakiegoś starego, używanego.

    A jeśli wolisz nową maszynę, to wiele osób chwali sobie maszyny Elna. Sama się czaję nad takową. A gdyby spodobała Ci się jakaś firmy Janome, to sprawdź czy nie ma Elny z takimi samymi funkcjami - przy jednakowym standardzie te drugie są tańsze.

    No i ponoć nie warto patrzeć na ilość ściegów, bo z większości z nich i tak się nie korzysta.

    Jak sobie coś jeszcze przypomnę, to dam znać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Twoje wdzianka butelkowe. Ten-mój-nieulubiony prezent nabiera zupełnie innego znaczenia! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. No wreszcie znalazłam chwile zeby do Ciebie zajrzeć. Moja droga - jak zwykle rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Butelczyna jak marzenie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No rzeczywiście margines, ale jaki! Elegancki. Nowy Łucznik to prawda, mnóstwo plastiku. Podobnie Arka Radom, za którą prawie 7 lat temu zapłaciłam 550 zł i jest mocno taka sobie. Stroi fochy i nie chce nieraz szyć. A ten plastik przeraża, bo np. topi się od żarówki zainstalowanej w maszynie.

    OdpowiedzUsuń
  8. alle butelkowa słodycz :D fajnie jest urozmaicić taki prezent :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super prezencior! Mniam!Choc na procenty zmoja slaba glowa spogladam z dystansem;)
    Konkretnej maszyny Ci nie doradze, ale z tego co widze po mojej to fajnie jest miec choc zygzaczki obok sciegu podstawowego, aby "obrzucic" brzeg tkaniny.
    Dobrze jest tez miec kogos, kto Ci pokaze jak nalezy "piescic" maszyne. Czasami trzeba wiedziec gdzie naoliwic lub przedmuchac z kurzu, aby poprawnie dzialala...
    POwodzenia w nowej technice!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gustowne wdzianko dla butelki! A scrapek z poprzedniego postu - rewelacyjny i pomysłowy :-) ciepłe pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szyjąca nie jestem, za to bardzo wdzianko mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne to wdzianko! Ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Butelczyna - super!
    Co do maszyny - właśnie walczyłam z pożyczonym Łucznikiem Julia - maskara! Odradzam, a jeżeli wszystkie nowe Łuczniki tak szyją, to odradzam całą markę! Czytając na temat kupna maszyny najwięcej osób polecało 1. Janome ( i sama się chyba ku niej skłonię) 2. Elne, 3. Husqvarne.
    Na tym candy jest taki wątek
    http://houseofbabajaga.blogspot.com/2011/07/candy-urlopowe.html
    :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...