poniedziałek, 1 sierpnia 2011

PODWÓJNA KUMULACJA

W dniu 1.08.2011 Komisja Skrutacyjna w składzie: Aleksandra (lat 4,5), Małgorzata (lat 2,5) oraz Ewa (przewodnicząca komisji, lat... dobra, ten kto śledzi bloga, ten wie) przeprowadziła losowania w celu wyłonienia zwycięzców w Coffee & Chocolate Candy. Po sprawdzeniu zgodności z zasadami, karteczki z imionami biorących udział w zabawie zostały wydrukowane, pocięte oraz złożone do do maszyny losującej w postaci szklanej salaterki. Pierwsze losowanie przeprowadziła Aleksandra pod nadzorem Ewy. Oto relacja z przebiegu losowania:


Nagroda wędruje do Kajki z bloga Moje marzenia i ja. Komisja śle ukłony i uprasza o podanie adresu w celu wysłania nagrody.

Drugie losowanie (spośród Obserwatorów) przeprowadziła Małgorzata pod nadzorem jak wyżej. A oto relacja:


Nagrodę wylosowała jola_zola z bloga Moje małe wariacje na przeróżne tematy. Tu komisja również składa gratulacje i uprasza o przesłanie adresu do wysyłki.

I bonus - schodzimy z oficjalnego tonu - podobnie jak w in memory of the moment Mr Random wylosował osobę, do której poleci niespodzianka, spośród najaktywniejszych komentujących. Oto lista:


I wynik losowania:

A pod numerem 9 kryje się Kasica53 z Różności dla Przyjemności. Gratulacje Kasiu - adresik poproszę :-)

Wszystkim serdecznie dziękuję za udział w zabawie. Czuwajcie, bo nie wiadomo, kiedy się pojawią następne cukierasy ;-)

24 komentarze:

  1. Gratulacje dla dziewczyn i dzieki za zabawe Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zabawę i gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... cała masa nagród!!! Moje gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. EWA, to mój pierwszy dzień urlopu, ale przede wszystkim pierwsze wygrane Candy. I to u Ciebie. HURRRRRRRRRRA. Bardzo się cieszę.Dobrze, że nie widziałaś jak oczy ze ździwienia wytrzeszczałam.
    Buziole i jeszcze raz dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ się okrrrrutnie cieszę !!! :D
    Ines - podzielę się, dawaj do Wrocka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję - szczęściary z Was!
    Dzięki za zabawę Ewciu, może kolejnym razem do mnie się los uśmiechnie:). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację dla szczęśliwie wylosowanych!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhhh nie udało się
    Ale to nic i tak miałam frajdę z udziału w zabawie.

    Gratuluję szczęśliwcom a Tobie Ewo dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęśliwcom:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla szczęśliwych wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A niech to kulminacje mnie ominęły...
    Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i wcięło mój komentarz:(
    Małgorzatko jesteś Aniołem, bardzo Ci dziękuję za Twoje szczęśliwe dla mnie rączki:)
    mail już wysłany:):)
    hihihiii... ależ się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. się mi nie udało... :(
    Ale co tam! Gratuluję dziewczynom!! :D (a ja i tak śliczną karteczkę dostałam :D)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściarom gratuluję. Za zabawę dziękuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja, blogowa ignorantka, myślałam, że Mr Random to pan mąż ;) i taki mu pseudonim nadałaś (wiesz - jak Mr Big w Sex and the city) ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. oj Siostra, co ja Tobą mam... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję słodkości pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...