czwartek, 18 sierpnia 2011

WYMIANKOWO I KARTKI HURTEM

Zacznę od końca - czyli od kartek. Hurtem, bo sztuk 5, słownie pięć. A dlatego tyle? A dlatego, że pięć było nagród w moich słodkich rozdawaniach. Karteczki są robione według jednego wzoru. Różnica jest w treści, ale to już będą wiedzieć Właściwe Osoby.
Co prawda nagrody jeszcze nie dotarły do Adresatek, bo z wysyłką chciałam zaczekać aż dokończę papierki - ale postanowiłam, że zdradzę tą część zawartości pudełek. Papierki skończyłam wczoraj, dzisiaj pakowałam wszystko po kolei. Teraz stoją sobie kartony i kartoniki w kącie, przy kanapie, czekając na swoją podróż liniami "Poczta Polska". Jak mój Pan Mąż wróci z pracy, zapakuję pudła do autka i pojadę je wysłać (pieszo i z dwoma Ancymonkami u boku, z racji ilości i gabarytów rzeczonych pudełek, nie da rady). A zatem uprasza się Zwyciężczynie o jeszcze nieco cierpliwości. No to wytłumaczyłam się co nieco, a teraz do rzeczy. Karteczki wyglądają tak:



I zbliżenie na jedną:



Pora na resztę tematu: wymianki. Umówiłam się na kilka prywatnych. Jedną z nich była wymianka z Kubą, któremu spodobały się motylki, którymi się chwaliłam jakiś czas temu. Od słowa do słowa... i ponieważ Kuba uparł się, że też coś dla mnie przygotuje, poprosiłam go o zakładkę do książki. Dostałam o wiele więcej!
A zatem zacznijmy od tego, że po otworzeniu koperty oczom moim ukazało się ślicznie ozdobione pudełko (w moich ulubionych kolorach) oraz karteczka z rysunkiem (to ostatnie autorstwa Mamy Kuby):




Po zdjęciu przykrywki najpierw zobaczyłam cudne trzy ptaszki - zakładki, oraz skrzydlatą karteczkę (urzekła mnie!), w której chował się piękny, odręcznie napisany list (bardzo elegancki i staranny):




A pod karteczką jeszcze cała masa kwiatuszków i listków do wykorzystania w karteczkach:



Zbiorczy obrazek tego, co przygotował Kuba :-)



Jeszcze raz powtórzę - wielkie dzięki! 
To, co Kuba dostał ode mnie, możecie sprawdzić u niego o tutaj. Ja - gapa - oczywiście zapomniałam sfotografować wszystko przed spakowaniem - ale dzięki uprzejmości Mamy Kuby, mam kilka zdjęć i naprawdę nie umiem sobie odmówić przyjemności pokazania Wam tego:



Niebawem wymianek ciąg dalszy, ale nie tylko - moja lista rzeczy do zrobienia się wydłuża. Znalazły się na niej nawet trzy kartki (!) co niezmiernie mnie cieszy. A zatem trzymajcie kciuki, żebym ze wszystkim się zmieściła w czasie. No i żeby się spodobało!
Ściskam promiennie :-)

22 komentarze:

  1. Prezenty śliczne dostałaś - juz widziałam u Kuby!
    Na swój słodkościowy przydział czekam teraz z jeszcze większą niecierpliwością! Pomysł z kawką jest po prostu świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne kartki!A prezenty super,podziwialam juz u Kuby teraz podziwiam u ciebie:))Wymianki sa bardzo fajne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Obsmarowałam Cię już ;) Karteczki zrobiłaś pyszne z kawą, fajny pomysł. A Kuba to dla mnie szok pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, ale cudna wymianka :) Ewuniu ty to masz farta ;) A karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry. Pani Ewo ja bardzo dziękuję za naszą wymiankę. Żelki już zjadłem były przepyszne. Wszystkie rzeczy od Pani sobie oglądam i przeglądam. Bardzo mnie ucieszyła ta nasza wymianka bo wszystko od Pani jest takie miłe. Może się jeszcze kiedyś wymienimy kto wie. Może za jakiś czas jak nam się będzie nudziło no tak powiedzmy jesienią. Oczywiście jeszcze się umówimy jak Pani będzie chciała się kiedyś ze mną umówić znowu.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam już u Kuby co dostałaś- Świetne!! Twoja część wymainki oczywiście najsłodsza na świecie, ale najbardziej zazdroszczę karteczek! ja mam dwie lewe do papierów więc moje życzenia dla obdarowanych piszę na "kupnych", muszę coś z tym zrobić....
    Ach, i Ciebie tez prosze o cierpliwość , bo po przyjeździe odgruzowywałam chatę, ale dzisiaj już na 100% pojade na poczte z paczuszką!!!
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  7. HURA, jakie piękna kartka mi się trafi. Bardzo Ci Ewciu dziękuję i tym bardziej uzbrajam się w cierpliwość aby potem móc delektować się Twoimi stworkami.
    Do Kuby trafiłam w zasadzie wczoraj po raz pierwszy i nie mogę wyjść z podziwu. I wciąż rozmyślam...
    Buziole kochana i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulala....jakie cuda :) A kartki - wspaniałe, pomysł rewelacyjny a ten kawowy zapach musi być cudowny :) A wymiankę z Kubą już podziwiałam i po ciuchu zazdroszczę takich cudownych zakładek :) hehe :) buziaczki Ewuś i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie super rzeczy dostałaś! Piękności! Idę do Kuby zobaczyć co mu wysłałaś i wiem, że na pewno słodkie i ładne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy dostałaś :) kartki zawodowe :) podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne prezenty, Kuba spisal sie na medal!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne karteczki - czy też tak zabójczo pachną kawą, jak to sobie wyobrażam? Co do wymianki, widziałam już Wasze skarby u Kuby i aż pożółkłam z zazdrości ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty śliczne dostałaś - kartka mnie zachwyciła, pomysłowa i ślicznie wykonana.

    A zwyciężczynie candy mają szczęście, że takie piękne kartki dostaną :) Wiem coś o chodzeniu z berbeciami na pocztę - mój teraz chory i marudny, zostały mi ostatnie szlify twojego olbrzyma i nie mam kiedy się do tego zabrać i wysłać :( Ale myślę, że dziś tak jak ty męża wykorzystam, niech siedzi z małym choruszkiem, a ja w koncu zabiorę się za robotę :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. No no.. moja droga... rozwijasz się w tych karteczkach! Super wyszły! I świetny pomysł z kawusią :)
    Prezenty od Kuby.. no nie ma co komentować, bo ja się Jego pracami nieustannie zachwycam... :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki są świetne :) Bukiet dla Kuby również :) Prezenty od Kuby naprawdę fajne, śliczne kwiatuszki i pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewciu! Gratuluję wspaniałej wymianki!
    Widzę, że karteczki Cię wciągają....., są śliczne!
    Po raz kolejny chylę czoła przed Twoimi umiejętnościami! Twoje słodkie bukiety są cudne! Ja spróbowałam i nie jest to łatwe!
    Buziaki i dzięki za słowa, które u mnie zostawiasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdolny chłopak z tego Kuby :) A jeśli chodzi o kartki, to już czuję, że będzie Ci to zajmowało coraz więcej czasu!

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewciu nie gniewaj się ale na karteczkach to ja się nie znam,co więcej scrap jest to dziedzina,której nie ogarniam.Dokonałaś super wymianki z ekstra facetem:)Twój bukiecik do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. RE: Ewo i jak Cie leczyli z tych złamań, bo ja dostałam tylko leki przeciwbólowe...
    Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo czadowe klimaty Ewo wprowadzasz.
    Akcja z Kubą to czad, "zajebinka" w wykonaniu Twojej córci - czad :)
    wspanieale pomysly - słodkie bukiety - czad.. coż nie bede w nieskonczonowsc wyliczała. czadowo i już.
    Dzikuję za odwiedzanie naszego bloga -iwona - HopmArt

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...