wtorek, 9 sierpnia 2011

PIGMENTUM CASTELLANI CZYLI WYZWANIE

Moja Koleżanka ze studiów urodziła tydzień temu córeczkę, a to sprawiło, że do tej pory mama - może się teraz dumnie tytułować "mamą do potęgi drugiej" :-D Popełniłam zatem w ostatni weekend karteczkę z gratulacjami dla Rodziców. Wczoraj Hania wysłała mi kilka zdjęć swojej córci - Matylda jest śliczna i ma takie długie włoski... Tym bardziej się cieszę, że udało mi się wysłać małe co nieco i że kartka dzisiaj dotarła.
Stworzyłam ją według mapki, z Szufladowego Wyzwania nr 34, dlatego chcę ją zgłosić do tegoż. 




Mapkę "przewróciłam" na bok i tak to wygląda:






Co zrobić, kiedy nie ma się różowego tuszu do cieniowania? Szuka się w domu różnych zamienników. Moje kroki skierowałam do domowej apteczki, a w niej znalazłam magiczną substancję o swojsko brzmiącej nazwie  "pigmentum castellani". Co to? Ano taki mocno różowy płyn, silnie barwiący skórę. Generalnie służy do odkażania - ma działanie bakterio- i grzybobójcze. Mnie posłużył tym razem do zupełnie niemedycznego celu ;-)
Papiery, których użyłam, pochodzą z Papermania Capsule Collection. Reszta to paseczek koronki, kwiatuszki Heyda, no i listki, których spora część pochodzi z paczuszki od Peninii. Przeszycia są ręczne, co oczywiście widać.
Muszę przyznać, że jestem zadowolona z tej karteczki :-)

23 komentarze:

  1. Ło je! Niezła jesteś! Coraz lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, śliczna kartka!
    widzę że nie tylko talent do bukiecików jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No prosze! Rozkrecasz sie! Wspaniala karteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest cudna, na pewno spodoba sie rodzicom Matyldy - sliczne imie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dobrze, bo karteczka rewelacyjna!
    Dziękuje za zgłoszenie do szufladowej zabawy i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna różowość :o) Ja ostatnio lubię różowość ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka na żywo jeszcze piękniejsza. Ewciu, jeszcze raz serdecznie dziękujemy, Matylda mlasnęła na jej widok, mrugnęła okiem czyli pełnia zadowolenia. Pozdrawiamy! Hania

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest! :) Bardzo fajny pomysł z różowym tuszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna karteczka :) I fajny pomysł z "domowym tuszem" :D
    Zapraszam na Spotkanie HandMadowe, więcej info na: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/08/zapraszam-na-zlotspotkanie-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa! Karteczka jest śliczna! Słodka, różowiutka!! no cudna!! Nic jej zarzucić nie można, NIC!! nawet te przeszycia urocze- ja tam nie widzę,żeby były jakieś krzywe, czy coś..
    Gratuluję, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow.
    Moje karteczki wymiękają przy twoich

    Cudo

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana karteczka wyszła Ci fantastycznie. Świetne wykonanie.Wspaniale sobie radzisz.
    Ciepło pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna karteczka, świetnie poradziłaś sobie z mapką :)
    no i jaka pomysłowość :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka rewelacyjna.Moje gratulacje.
    A co do tuszu to potrzeba matka wynalazku, nieprawdaz?

    OdpowiedzUsuń
  15. No kochana....szybko idziesz do przodu, zaczynam się lękać że lada moment staniesz się moją rywalką ;) PIĘKNA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow...Ewo - ta kartka jest cudowna :) Patrzę się patrzę i śmieję pozytywnie razem z Jeloonką :) Działaj Kochana bo masz potencjał :) Czekam na kolejne dzieła :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, ta karteczka jest po prostu profesjonalna! A do tego śliczna i pomysłowa :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że bardzo słusznie jesteś zadowolona. Kartka pasuje do okazji jak ulał :) Swoją drogą jestem ciekawa, kiedy zaczniesz używać w swoich kartkach np. cieni do powiek ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest :) Piękna będzie mieć Matyldzia pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, ja cie piernicze! Ale dałaś czadu :O

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba Twoja kartka :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...