sobota, 20 sierpnia 2011

RUBINOWE GODY

A z okazji rubinowego wesela komplet dla Jubilatów: słodki bukiet dla Pani, butelka dla Pana. Starałam się, żeby stylistyka była spójna. Połączyłam biel i bordo. Z racji słodkiego bukietu - butelka miała być bez słodyczy. No to bez zbytniego rozgadywania się - zdjęcia:





Na fotografiach doskonale widać proporcje. Butelka jest standardowej wielkości - jak widzicie bukiet do maleństw nie należy ;-)
No to teraz elementy kompletu - bukiet:




I butelka:





I to wszystko na dziś - słonecznej soboty i niedzieli życzę :-)

16 komentarzy:

  1. hyhy żelkowa czterdziestka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niemoge wyjsc z podziwu:)Swietny rocznicowy komplet:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie rubinowe i śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka pasuje idealnie do okazji :)

    Tobie również życzę udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplecik-jak flaszeczkę z okazji rocznicy no tego...to i zjeść będzie co:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki Tobie będzie to niezwykle słodka rocznica. Super wyszedł ten komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  7. RE: Ewciu, kiedy ja na prawdę leżę i tworzę-przysięgam.

    OdpowiedzUsuń
  8. WYjatkowy prezetn na wyjatkowa okacje! Wspaniale skomponowalas kolory! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to wszystko zrobiłaś.Po prostu nietuzinkowe, klimatyczne prezenty. Pozdrawiam i jeśli masz ochotę zapraszam do siebie. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancki bukiet i przybranie butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komplet, koloty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo, pozwoliłam sobie wziąść od Ciebie zdjęcie o infromacji o Zuzi, o kiermaszu, napisałaś na nim informację o kiermaszu. Ja miałam tylko link, nie umiem jeszcze tak czarować na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajowy zestaw. A ten bukiet... no meeeega! :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...