czwartek, 25 sierpnia 2011

BIEDRONECZKO, LEĆ DO NIEBA...

Niektórzy już wiedzą, że motyw biedronki prześladuje mnie od dnia narodzin mojej Pierworodnej. Nie żebym narzekała, ale jakoś to żyjątko stale się przewija w różnych motywach. Pewnie z tego powodu pokój moich dziewczynek to istne łąkowe królestwo. I pewnie dlatego, gdy Koleżanka poprosiła mnie o bukiet dla trzyletniej Kamilki, od razu wiedziałam, że będzie biedronkowy. A ponieważ Trzylatki to bardzo ruchliwe i ciekawe świata Osóbki, dlatego i bukiecik jest w żywych  kolorach ;-)





Przy okazji pochwalę się tym, co pewnie część z Was już widziała u Autorki. Jakiś czas temu umówiłam się z Kasicą z Różności dla Przyjemności na prywatną wymiankę. Na dodatek Kasia wylosowała nagrodę niespodziankę za komentarze w moim candy. Nagroda i część wymiankowego "bonusa" poleciała wczoraj do Adresatki, dlatego jeszcze nie ujawnię, co przygotowałam. Poza tym główny element wymianki czyli bukiet, poleci w późniejszym terminie. Ale mogę się Wam pochwalić, co dostałam w ogromnej pace od Kasi. Tym bardziej, że dominuje tu motyw biedronkowo - łąkowy. Co prawda miały się w tej przesyłce znaleźć tylko trzy rzeczy dla moich Córeczek... ale oczywiście znalazłam o wiele więcej (witamy w klubie Knuj i Knujek...)






Dokładniejsze zdjęcia znajdziecie u źródła, czyli tu: KLIK.
I wbrew temu, co pisze Kasia o swoich poszewkach - moje dziewczyny je uwielbiają. Podobnie zresztą jak podkładki, na których zwykłe racuchy smakują jak ambrozja :-)




A na koniec pozostając w łąkowych klimatach - coś, co już od baaaaardzo daaaaawna czeka na publikację - ramka od Modrak z Modrak Cafe. Jak ją zobaczyłam - wiedziałam, że muszę ją mieć dla moich Ancymonków. Chwaliłam się, gdy ramka do mnie dotarła, ale teraz nareszcie zawisła na z góry upatrzonej pozycji. Wisi sobie na drzwiach pokoiku moich Córek i gra rolę wyjątkowej wizytówki:



Ściskam promiennie!

23 komentarze:

  1. Bukiecik wyśmienity, w sam raz dla 3-latki :)
    A prezenciki przepiękne dostałaś :) widać jakie dziewczynki zadowolone :)

    I jak pięknie mają w pokoju.
    Dziękuję za inspirację do knucia :) hehe...

    A...dziękuję raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no i zachciało mi się racucha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... jak biedronkowo!! zrzucam szpilki i biegnę na łąkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiecik świetny, jak zawsze, ale moim faworytm dzisiaj jest zdjęcie z tymi robaczkami, co to mają oczy, że...tylko sie zakochać! Zaklepuję młodszą dla Młodego ;D
    Wymianka z Modrak też jest super - zawieszki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, pastelowy bukiecik!
    Prezenty prześliczne i w ogóle wszystkie nowości pięknie się komponują:). Rzeczywiście dziewczyny mają łąkę w pokoju!
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczyłam Twój bukiecik to od razu mi się przypomniała piosenka Kasi Sobczyk

    Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie ...

    I pasuje on właśnie do takiej 3 latki :-) widzę ją śpiewającą właśnie takie piosenki hihi

    A prezenty dostałaś prześliczne - naprawdę cały czas nie mogę wyjść z podziwu zaglądając na różne blogi jakie zdolne są blogowiczki :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te prezenty :) a bukiet... istna łąka jak zwykle! REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję że Kamilka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo, bukiecik jak zwykle cudny :) Kamilka będzie pewno bardzo uradowana :))
    a prezenty dla dziewczynek też cudne, a pokój rzeczywiście mają bardzo kolorowy..

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie mają te Twoje córki, nie dość, że Mama zdolna, to jeszcze dostają prezenty od Jej znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł!!!
    Też lubię biedronki,ale mam dwóch synów,a oni je strasznie męczą :(
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Tradycyjnie wszystko śliczne :) z takiego bukietu każda 3-latka ( i nie tylko ) byłaby zadowolona , a pokój Twoich dziewczynek wygląda urzekająco szkoda,że tylko taki mały fragmencik pokazałas ;) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehehehhe....Twoje biedronki przesiadują już nawet u mnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękności dziś pokazałaś, aż nie wiem co bardziej mi się spodobało czy bukiet, świetny, czy poszewki czy ramka... Wszystko jest bardzo ładne :) Pozdrawiam Biedronkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super biedronkowy bukiecik:))Prezent juz podziwialam u autorki,slicznosci dostalas i widac po dziewczynkach jakie zadowolone:))No i super rameczki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Po pierwsze bukiet śliczny, a po drugie myślałam, że o ja mam słabość do biedronek, ale zdecydowanie mnie przebiłaś ;p A rzeczy od Kasi cudne!! Zresztą podziwiałam już u autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie jak zwykle cudnie i słodko...ech...a mnie tak na słodkie ostatnio nosi.A biedronki też lubię - pracowałam w szkole, na której narysowana była wielka biedronka bo patron, ksiądz Twardowski też bardzo je lubił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biedroneczki to bardzo wdzieczny motyw i Ty wykorzystalas go na ^!
    Gratuluje tylu pieknych skarbow rekodzielniczych!
    Cos wiem na temat pobudzenia apetytu u Malucha, gdy na stole jest cos ladnego! Od razu apetyt sie zaostrza!;)

    Pozdrowienia Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie nadążam za Tobą Kobieto. Pędzisz z tymi postami, że ja gdzieś w tyle sterczę. Nadrabiam.
    Dziewuchy masz tak słodkie i promienne, że z lubością ogląda się zdjęcia. A bukiet, jak zwykle mnie powalił i nic więcej już nie rzeknę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bardzo lubię biedronki :) zwłaszcza, że tępią mszyce w ogródku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry. Oj jak tu dzisiaj kolorowo! Fajne ma Pani córeczki takie małe jeszcze. I wszystkie takie uśmiechnięte to chyba po swojej mamie? Proszę pozdrowić swoje córeczki od Kuby i proszę jeszcze powiedzieć że mają świetną mamę. Ja też mam świetną moją mamę więc możemy założyć klub.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ biedronkowo! Bukiecik idealny dla 3-latki! A pokój dziewczyn wygląda wielce zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biedroneczki są super! Też uwielbiam, choć mam mało bo mama chłopców, a to jednak trochę inne klimaty.
    Bukiecik super!
    Pokój dziewczynej cudny!
    I cieszę się, że rameczka się przydała i znalazła swoje miejsce.
    Pozdrawiam cieplutko! Twoje obie biedroneczki też :)!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...