piątek, 19 sierpnia 2011

BUTELCZYNA JAK... DZIEWCZYNA ;-)

Bo wystrojona w "sukienkę" i w "biżuterię". A na dodatek słodka także ze względu na zawartość. Butelczyna ma być gestem podziękowania. Zobaczymy, czy się spodoba zamawiającej. A wygląda tak:
- en face:




- lewy profil:





- prawy profil:




A na koniec, żeby słodyczy jeszcze dołożyć - urodzinowy bukiecik, który pofrunął do Jelonkii. Niestety ciut się zdeformował w transporcie, ale przed wysłaniem wyglądał tak:



Jakoś się tak ostatnio składa, że posty wrzucam na koniec mojego dnia, a ten koniec to właściwie początek dnia następnego. Dlatego już nie męczę ogłoszeniami, tylko serdecznie podziękuję za komentarze (jesce plosę...), grzecznie przywitam nowych "Śledziących" - witajcie! - i zmykam przyłożyć głowę do poduszki i nogi równolegle do materaca umieścić :-)

23 komentarze:

  1. Ty Dziewczno to masz glowke nie od parady! Twoja kreatywnosc nie ma konca! Slicznosci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie śpię w najlepsze, a tu słodkości powstają takie, że ho ho.... bukiecik dla Jelonkii wygląda niesamowicie kusząco! Słodkich snów!

    OdpowiedzUsuń
  3. butelka rewelacyjna,też bym chętnie taką dostała i najlepiej z tym bukiecikiem w komplecie

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Pięknie Ci to dziś... pfu wczoraj wyszło z tymi brązami ;) Ty późno się kładziesz ja wcześnie wstaję i później patrzę a Twój post 5h temu.. toż to środek nocy był ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ słodkie śliczności:)
    hehehhhehe...
    Ty pisujesz w nocy, ja z reguły wczesnym rankiem...
    w nocy "tworzę" obiekt, rano go fotografuję i od razu (o ile mam czas) zamieszczam o nim post....
    przy trójce małych dzieci w ciągu dnia z reguły jest za mało czasu na pisanie postów, prawda?
    pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, jak zwykle śliczne dzieła! Aż się buźka śmieje na ich widok!
    Ewuś, Ty nocny marek jesteś:). Buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry pracusiu :) Rozstałam się z Tobą późno w nocy, witam poranną kawą ;) "Dziewczyna" naprawdę wspaniała:) Serdecznie i ciepło pozdrawiam - no i... wstaaaawaj już ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie najbardziej przypadła do gustu ta butelczyna-dziewczyna. Niestety ja na razie mogę tylko pomarzyć o takim prezencie ;-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj pracusiu Kochany :)
    Kolejne cudeńko :) Ulubiony mój likierek + słodycze = super prezent :D
    masz super pomysły :) dziewczyna jak malina :D
    A bukiecik Jelonki podziwiałam już u niej na blogu.
    A tak w ogóle to Dzień dobry i Miłego słonecznego dnia.
    U nas po porannej burzy z piorunami, błyskami i ulewą wyszło piękne słońce. Zmykam do pracy :)
    Ściskam i DZIĘKUJĘ - już wiesz za co :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale laska :D
    Wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na to, jak "ubrać" trunek! I te cukiereczki i kwiatuszki... Super się wszystko komponuje! Zamawiającej na pewno się spodoba! Ja jestem zachwycona!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurde blaszka wszystko lubię a flaszeczka mi przypomniała że chyba mi się już zawartość skończyła .. koniecznie muszę dziś sprawdzić:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bukiet i przybranie butelki rewelacyjne :) podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ja zawartość rzeczowej butelczyny lubię. Przyznaję się do tego bez bicia. A jeszcze w takiej opawie smakowałaby wyjątkowo.
    Masz Ty kochana główkę nie od parady. Wciąż i wciąż mnie zadziwiasz i zaskakujesz. Pozytywnie oczywiście.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  15. Butelczyna jak tra la la:))Bukiecik rowniez slicznie slodki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm ale świetna buteleczka hmmm a jakie opakowanie :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne wdzianko ma butelczynka ;-) fiolecik i słodycze- apetyczny zestaw. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak wypije zawartość takiej butelczyny, to NA PEWNO będzie się podobał ;) Ale myślę, że na trzeźwo przypadnie do gustu, bo taki prezent, to super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  19. Butelczyna jest cudna :) Bukiet dla Jelonki również, na pewno się spodobał a nowa właścicielka już wie jak poprawić odklejony kwiatuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Ewo:) Jestem...wróciłam...i mam tyle zaległości w oglądaniu Twoich wspaniałych prac.Wszystkie urocze i słodkie:))
    Cieplutko Cię pozdrawiam i ślę promyki słonka;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Melduję że "zeżarłam" wszystko ciurkiem....było pycha.

    OdpowiedzUsuń
  22. O. To ja taki bukiet poproszę! Jest wszyyystko, co lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...