piątek, 12 sierpnia 2011

"MISJA WESELE" ORAZ KOLEJNE PODARKI

Ja dziś na chwilkę - jutro jedziemy na ślub mojej młodszej Siostry i jeszcze pakowanie mnie czeka ;-)
Odnośnie misji - to właśnie skończyłam dekorować koszyczki, z których moje Królewny będą sypać Parze Młodej płatki róż. Skończyłam pakować coś "zamiast kwiatów". Skończyłam podarki od moich Dziewczynek. Pokazać mogę jedynie koszyczki - resztę ujawnię po imprezie. Nie przypuszczam, żeby Pani Młoda o tej porze siedziała przy komputerze, ale wolę nie ryzykować ;-)



Druga część posta to podarki. Dzisiaj pan listonosz przyniósł mi dwie przesyłki, i to z "zagramanicy". Pierwsza od Alexls - powaliła mnie zawartością. Bo tyyyyle tego było...! Ola pamiętała nawet o moich córeczkach :-) Przekładałam, oglądałam, macałam, głaskałam, nawet wąchałam. Się zapowietrzyłam, bo... zresztą co tu gadać. Lepiej pokazać. Przepraszam za jakość zdjęć - robiłam na gorąco, bo się nie mogłam powstrzymać przy rozpakowywaniu ;-)




I przesyłka od Asi. Z przecudną, zamówioną u niej karteczką, która w rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciu. Nie pokażę Wam kartki - bo zamówiłam ją na wesele, a przyszła Panna Młoda czasem do mnie zagląda. Za to pokażę Wam niesamowity tag zrobiony przez Asię. Spora część z Was pewnie widziała go na blogu Asi - otóż on jest teraz mój. Patrzę na niego co i rusz i nie mogę powstrzymać uśmiechu :-)



Oleńko, Asiu - wielkie dziękuję z głębi serducha!

A teraz kłaniam się nisko i życzę udanego weekendu :-)

12 komentarzy:

  1. Kochana,wspaniałe koszyczki!!!a o podarkach nie wspominając!!
    Jutro i dla Ciebie dzień będzie wielkim przeżyciem, w końcu to młodsza siostra...:D

    Udanej zabawy,słonecznego dzionka i wracaj szybko pokazać nam resztę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne prezenciki dostalas:)koszyczki super:)Udanej zabawy wam zycze i czekam na zdjecia niespodzianek:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo, cudne paczuszki przyszły do Ciebie :) i wspaniałe koszyczki będą miały dziewczynki!
    Baw się dzisiaj wyśmienicie i niech pogoda Wam dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że przesyłka doszła i Ci się spodobała :) A mi wpadły w oko stempelki od Alexis ;) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prezenty. Bawcie sie dobrze i najlepsze życzenia dla Siostry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewus! Pewnie sie juz w najlepsze bawicie na weselu;) Czekam z niecierpliwoscia na relacje. Dziewczynki pewnie bardzo przejete swoja funkcja, ale jestem pewna ze wygladaja przeuroczo!
    Ciesze sie ze paczuszka dotarla do Ciebie tak szybko i bez szwanku:)

    USciski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenciki.. a koszyczki to fajny pomysł na upominki i kaskę dla nowożenców! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości u Ciebie:)
    Kochana bawcie się dobrze:))
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty są fajne, a zwłaszcza TAKIE prezenty. Życzę Wam dobrej zabawy, a Siostrze i Jej Mężowi przekażcie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałej zabawy Ewciu.Czy na tych zabójczych obcasach???

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko.... ale cuda dostałaś:):):):)
    a jeżeli chodzi o paczuszkę dla mnie to spokojnie, będziesz miała czas to wyślesz:):):):)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...