poniedziałek, 1 sierpnia 2011

ŻÓŁWISIA

Powstała w tym samym czasie co te dwa egzemplarze. Długo czekała na pokazanie światu i choć zdjęcia nie są najlepsze, postanowiłam nie robić wyjątków - w końcu też się Żółwisi coś od życia należy ;-)
Tu jeszcze leży na miękkim kocyku:


A tu już przygotowana do pakowania, na holograficznym papierze:


Jak widać po minie - szczęśliwa dziewczynka :-)



Żółwisia powstała z kapelusika, pampersów i skarpetek - dla małej, uroczej królewny.
A przy okazji zgłaszam tą moją Żółwisię do wyzwania Kreatywnego Pola "1, 2, 3 siejesz ty", gdzie należy pokazać swoją zwierzęcą naturę. Ja z żółwia mam tyle, że jak już sobie obiorę cel - to uparcie, powoli i konsekwentnie do niego dążę. Poza tym - tak jak moja Żółwinka - jestem wiecznie uśmiechnięta.


Wszystkich Zainteresowanych informuję, że trwają prace Komisji Skrutacyjnej, a wyniki losowania nagród w candy podam wieczorem, więc jeszcze troszkę Was potrzymam w niepewności (siebie zresztą też) :-)
Miłego dnia!

18 komentarzy:

  1. Żółwisia przecudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo.. cudna żółwisia!! :D
    Ewuniu, dziękuję bardzo za kartkę i życzenia. Są cudowne (i jedno i drugie :) )
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj piękny żółw... dopiero zauważyłam, że ma skarpetki jak o tym przeczytałam.. gapa ze mnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółwisia jak widać zadowolona z życia, uśmiechnięta;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milusia jest ta zolwia dziewczynka! Twoje prace sa zawsze naladowane pozytywna energia:)

    Milego tygodnia Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna Żółwisia :) Sama Żółwisia i jej żółwisiowe imię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska jest :) Masz niesamowite pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności wyczyniają Twoje łapki:) ciężko oczyska oderwać:D ja zajmuję się tworzeniem ręcznie robionej biżuterii;) zapraszam na mój blog

    http://natajka89.blogspot.com/

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No jaki słodziak po prostu świetna podziwiam Ewa Twoją kreatywność :-)
    Buziaki i odpisałam na maila Ineski mam nadzieję że jej pomogłam a Tobie dzięki za wiarę w moje możliwości :-)
    No i trzymam za siebie kciuki w dzisiejszym Twoim losowaniu hmm ... XXX
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. stać mnie tylko na : REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetna :) podziwiam kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółwisia jest super, sama bym chciała taką dostać!!

    Zapraszam na licytacje od 1zł: www.licytowanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...