piątek, 26 sierpnia 2011

SEZON ŚLUBNY

Sezon na śluby trwa. A jak śluby - to życzenia dla Młodej Pary. A jak życzenia - to bukiety. Choć coraz częściej zdarza się, że Młodzi zaznaczają, że zamiast tych żywych kwiatów wolą coś innego. Spotkałam się już z zamiennikami w postaci i pieniążków na szczytny cel, i maskotek, i książek, i butelek wina. Część gości ślubno-weselnych wyłamuje się ze schematów i wręcza... moje słodkie bukiety :-) Tak będzie i tym razem. Już jutro pewni Państwo Modzi otrzymają taki oto bukiet, który miał być w różowościach:







Ciekawe, co też sobie pomyślą, gdy dostaną takie kwiatki :-)


Dziękuję za wszystkie tak serdeczne słowa pod wczorajszym postem. Może kiedyś uchylę trochę szerzej drzwi od łąkowego królestwa moich Biedronek, bo widzę, że ich pokoik przypadł Wam do gustu :-)
Ściskam promiennie!

21 komentarzy:

  1. Młodzi pomyślą, że ktoś miał fantastyczny pomysł! I że jakaś bardzo zdolna osóbka sprawiła im ogromną radość... A nad ranem, po weselnej nocy, wyjedzą wszystkie żelki i pianki.. :D
    Ślicznie wygląda z tymi różami... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och i ach dlaczego jak ja brałam ślub nikt o czymś takim nie pomyślał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie mogła dawać takiego bukietu bo musiałabym mieć zestaw ratunkowy:D A tak na poważnie uważam że to lepszy pomysł niż kwiaty, z którymi większość nie ma co zrobić bo dostają tony. A tak tu żelek tam flaszeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jestem po ale może kiedyś się coś trafi to też taki chcę, hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Młodzi pewnie pomyślą, że słodkie życie jest i będzie:)...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny bukiecik :-)
    Fajnie dobrane kolorki :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twoje bukiety :) są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli (o ile w ogóle) kiedys będe miała "zaszczyt" stanąć na ślubnym kobiercu to koniecznie zażyczę sobie taki bukiet, po prostu cud, miód i ... bombony ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jest cudny i zgadzam sie z INES. Bukiet panny młodej wystarczy a od gości powinno sie dostawać takie słodkości ;)
    ja osobiście bede wołać o ksiązki do domowej biblioteczki lub pluszaki dla domu dziecka :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne sa te bukieciki:)
    baaardzo oryginalne:) i zapewne sprawiają większą radość niż zwykłe kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też uważam, że żywe kwiaty, to tylko strata pieniędzy... nie powiem, uwielbiam je, za zapach i piękne kompozycje.. ale z okazji ślubu dostaje się tyle kwiatów, że nie wiadomo co z nimi zrobić.. wydaje mi się, że lepsze są czekoladki, albo właśnie takie kwiaty jak robi Ewa :))

    OdpowiedzUsuń
  12. I kolejny piekny, romantyczny bukiet!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie wiem jak oni ale ja byłabym zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się podoba pomysl na coś innego niż kwiaty, które i tak zwiędną. Taki bukiet to przynajmniej mile połechcze oko i podniebienie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjmę każdą konstruktywną krytykę, ale nie od kogoś kto nie ma odwagi się podpisać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlazłam na bloga i nie mogę wyjść,cuda robisz z tych smakołyków!!!!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. nie interesują mnie komentarze tchórzliwych anonimów - nie masz odwagi się podpisać, to ja będę usuwać - takie moje prawo

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały bukiet - tysiąc razy lepszy jak tradycyjne kwiaty- tak samo kolorowy a zarazem apetyczny

    OdpowiedzUsuń
  19. Słoniki genialne! Jakoś mnie rozbroiły :) Zawsze jak robisz bukiety dla nowożeńców, żałuję, że jak ja brałam ślub, to nie było tylu pomysłów na zastąpienie kwiatów czymś bardziej pożytecznym, np. pysznymi bukietami :) W rezultacie w środę po ślubie jechaliśmy w podróż poślubną, a mieszkanie zostawiliśmy zawalone umierającymi kwiatami :/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny, jak te nasze, czy wiecie dziewczyny, że na kiermasz pomocowy dla Zuzi, dostaliśmy od Ewy aż 3 takie cuda???
    Ewo, jeszcze raz dziękuję (teraz po dogłębnym rozpakowaniu paczki:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...