środa, 31 sierpnia 2011

ZANUDZĘ WAS...

... kolejnym słodkim bukietem na ślub. A i to jeszcze nie ostatni... Ale sezon trwa - to bukiety powstają. A zatem 100 lat Młodej Parze!





A dla Pary Młodej z 40-letnim stażem małżeńskim powstała taka oto karteczka:



Papierki Papermania, kwiatuszki upolowane na sobotnim wypadzie na giełdę kwiatową, reszta - jak widać :-)
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie słowa otuchy. Wiele dla mnie znaczą i bardzo poprawiają humor w chwilach nieciekawych.
Witam serdecznie kolejnych "Śledziących" :-)

A wszystkim życzę słońca w sercu.

17 komentarzy:

  1. Chocbys przez 10 postow takie same bukiety pokazywala, to zawsze chetnie sobie je poogladam:) Za kazdym razem zachwycasz noymi i ciekawymi dodatkami:)

    Dziekuje za mile komentarze i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. i Choćbyś przez 10 postów takie same bukiety pokazywała, to zawsze, ZAWSZE mam ochotę na to chole**e Rafaello... ech.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny slodki ale jednak za kazdym razeminny:))a karteczka urocza:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej śluby i wesela to temat wiecznie żywy, nawet chętnie bym się na taką imprezę wybrała i wtedy zamówie bukiecik u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jak te slodkosci maja nam sie nudzic??? przesliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet, no cóż jak zawsze idealny. A karteczka....potrafisz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty nas nie zanudzasz, tylko nam życie osładzasz, piękny i bukiet i karteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale nudzisz :D Ale raffaello to bym jazdła

    OdpowiedzUsuń
  9. Tymi białymi kuleczkami to możesz zanudzać do woli :) Kusisz, kusisz....a ja nie mam w domu słodkiego :( Oj chyba pójdę ugotować budyń z jagodami :)
    A karteczka piękna :) Ta serwetka idealna :)
    I wcale nie zanudzasz....chce jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięnościowy bukiecik :) Kartka jest ładnie ułożona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm kolejny świetny bukiecik no i karteczka fajna ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Rafaello jest stworzone do Twoich bukietów! A karteczka - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widzę rafaello to zawsze mam ślinę po pas:)A karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chcę jeszcze i jeszcze i jeszcze, po prostu nie ma dwóch takich samym, każdy jest inny, każdy wyjątkowy, każdy po prostu BOSKI!!!!!
    też się chciałam wybrać w weekend na giełdę ale jakoś mi nie wyszło ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te bukieciki ja już dzisiaj kupiłam foli do bukietów w kwiaciaarni bo nic innego u nas nawet niemieli ... masakra .,.. zobaczymy jak mi wyjdzie ta próba :D:) hehe

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...