czwartek, 1 września 2011

RÓŻA NA CHRZEST ŚWIĘTY

Dokładnie tak. Dodam jeszcze, że skarpetkowa. I że w sizalowym rożku. Trochę organzy i koronki. Perłowa gołąbka symbolizująca Świętego Ducha. Trochę czasu, trochę zawijania jak ten świstak legendarny - i już. Oto efekt:




Mam nadzieję, że się spodoba :-)

A moje dziecię pierworodne znowu w przedszkolu. Kiedy ją dzisiaj budziłam mówiąc "Oleńko, wstajemy do przedszkola" - to od razu usiadła na łóżku z tekstem: "NO! I bardzo dobrze!"... W końcówce wakacji tylko odliczała dni i nocki, kiedy to ona będzie średniakiem :-)
A zatem wracamy do normalnego, przedszkolnego trybu życia.

Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. Wygląda niezwykle delikatnie i krucho - jak te nasze maleństwa. Wspaniała kompozycja Ewuś.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. super mam nadzieje że mój mały tez będzie z taką checia chodzil :) dziś był jego pierwszy dzien to znaczy nadal jest ale rano szedl chetnie :) piękna różyczka

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna kompozycja, razem z Mamuśką śledzimy te Twoje piękności i jej najbardziej podobają się właśnie takie rożki ze skarpetkami ;) SUPER
    pozdrawiam i zapraszam na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten świstak, to ma dar... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiecik delikatny w sam raz dla maluszka :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. My też właśnie wróciliśmy do przedszkola... i jakoś tak dziwnie mi bez Janka w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczka słodka!
    Mój starszak też rano poleciał jak na szkrzydełkach i podobno szczebiotał całą drogę do przedzkola!
    Zaraz po niego idę. Ciekawe jak tam było?

    OdpowiedzUsuń
  8. zdolny z Ciebie świstak, kompozycja piękna, moi też rano biegli zadowoleni, co za dziwne dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Umnie też dziś szkolno-przedszkolnie i o ile przedszkolak zadowolony to gimnazjalistka nie koniecznie ;) , a bukiecik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwijaj, zwijaj - mój Ty świstako-sowo ;D , bo fajnie Ci wychodzi!
    Ja właśnie odebrałam Młodego, który...nie chciała iść do domu ;) Ale go wzięłam, bo widziałam, że padnięty od wrażeń jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba dobrze, że Ola tak lubi przedszkole... a blisko ma ;) Róża śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatna różyczka to fajny prezent na chrzest:-) Popieram!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny rożek, śliczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skarpetka śliczna, trudno pewnie nawet z bliska poznać, że to jakaś część garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja przeczytałam "niebieska GĄBKA symbolizuje Ducha Św" i wypatruje w jaki sposób.Co ślepemu po oczach Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...