poniedziałek, 19 września 2011

TRZY KWIATY...

... to motyw przewodni tego posta. Zacznę od tego, co wychodzi mi najlepiej - od bukietu. Bukiet jeden z dwóch w zamówieniu. Bukiet dla zdolnej Mamy innej zdolnej Kobietki. Urodzinowy - dla Mamusi Alexandry. Miał być z białych kuleczek i miał być delikatny. Zapytałam Olę czy mogę dodać kapkę mocniejszego różu - Ola zezwoliła :-) I tak to wyszło:





A teraz kolejne trzy kwiaty - papierkowe. Znowu są powiązanie z Alexandrą, bo to Ola mi podpowiedziała pewną formę i kolorystykę. Kartka w trakcie tworzenia zaczęła żyć własnym życiem ;-) Dzisiaj już znalazła nowego właściciela. Trafiła w łapki mojej stałej klientki - Pani Magdy, która dba o moje paznokcie i nie tylko ;-) A pofrunie do Mamy Pani Magdy na urodzinki. Na dodatek ta forma tak się spodobała, że niebawem na wzór powstanie następna - z okazji ślubu. Wiecie dobrze, że dopiero "początkuję" w zabawie z papierkami - dlatego tym bardziej się cieszę!



Kartka pasuje na wyzwanie w UHK Gallery Inspiracje "Trzy kwiaty w barszcz", dlatego tu właśnie ją zgłaszam.

Użyte tu materiały to: papier "Świąteczne Klimaty" ze ScrapPasji, kwiatki Primy, listki od Peninii i motylek od Alexandry.






Edit 23:05
Po konsulatcji z Jagą zgłaszam również i bukiet. Nie byłam pewna czy mogę zgłosić coś innego niż kartka ;-)

I na tym kończę życząc Wam spokojnego wieczoru. Sama zasiadam do słodkiego bukieciarstwa - będę spełniać czyjąś "zachciankę" :-)

15 komentarzy:

  1. Ewuniu,ten słodki bukiecik z raffaello pasuje do wyzwania też:)))Doliczyłam sie tam trzech kwiatków!!!:P
    Karteczka też jest cudna i nawet nie wiesz jak sie ciesze ,ze bawisz sie razem z nami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiecik cudowny i jest niezwykłą słodką ozdobą salonu :) Oj chyba troszkę postoi :P
    A karteczka miodzio :) Cieszę się ze mogłam Cię zainspirować :)
    Powodzenia w wyzwaniu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapka różu jest jak najbardziej na miejscu :) Super :) Kartka jest bardzo ładna, śliczny bukiecik (chyba wiem co Ci Alexandra podpowiedziała ;) Bardzo lubię szpilki perełkowe jako dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest i bukiet, hihi ;)
    Karteczka faktycznie wyszła już niemal profesznal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "
    Jedyny wymóg,to taki, aby w PRACY użyć 3 kwiatków ;) - koniecznie trzech!
    Czekamy na Wasze małe dzieła :)"

    Ewuniu,każda praca mile widziana.bukieciki ,karteczki,LOsy,a może ktoś zrobi jakieś piękne kolczyki?:)))

    Dziękujemy za kolejną pracę w naszym wyzwaniu!!Bardzo słodką zresztą,hiihii:***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu! Powodzenia w wyzwaniach! Niechaj Twoje prace zbieraja nalezne im laury!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle przepiekny cóż mogę wiecej powiedzieć, cudo! cudo! cudo! a karteczka też śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. przestań tyle robić bo mam wrażenie że moja wena do Ciebie poszła:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bukiet, mocniejszy róż to była kropeczka nad "i". Karteczka równie piękna.
    Zgadzam się z Ines, tempo masz zawrotne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny i delikatny.
    Ewciu, co z moim zamówieniem, bo jakoś kontakt się urwał??
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiecik jest śliczny! Dobrze wygląda z tym różem.
    A karteczka wprost rewelacyjna!
    Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bukiecik fajniusi wyszedł Ci bardzo delikatny :-)
    a karteczka ulala śliczna :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaardzo fajny bukiet! Ten róż jest fantastyczny!.. NO i karteczka suuuper. Bardzo fajne forma :)
    Powodzonka w kolejnym wyzwaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny bukiecik i piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeglądam sobie Twoje bukiety z rafaello i ten z trzema kwiatami jest najlepszy ze wszystkich, które tu zobaczyłam. cudo po prostu.
    Do tej pory robiłam tylko z ferrero, ale teściowa lubi rafaello, wiec szukam wskazówek, jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...