sobota, 17 września 2011

THIS IS A MAN'S WORLD

This is a man's world
But it wouldn't be nothing, nothing without a woman or a girl...


Ta dziewczyna, bez której by się nie obyło, to M(aniek) czyli Ania, która zamówiła sobie u mnie "bukiecior" w wersji męskiej. Kolory: ciemny fiolet i limonkowa zieleń. Określona dedykacja. Alkoholowe pralinki. Słodki bukiet na urodziny faceta :-)





Bukiet się spodobał. Ponoć bardzo. Do tego stopnia, że Obdarowany dostał zakaz zjadania zawartości dopóki sie nie pochwali Rodzince ;-) I to był jeden z tych "niusów", na które czekałam. Drugie wyczekiwane "niusy" też do mnie dotarły, choć ciut nerwów mi popsuły, ale o tym "inną razą".
Melduję posłusznie, że licznik został złapany. I to dwukrotnie. Jeden raz przez M(aniulka) właśnie (to ta "niedobra", co nie pozwoliła Solenizantowi spałaszować bukietu... ;-)). A drugi raz przez Asię - i tu się nam poukładało niewiarygodnie wręcz, bo w wyniku niezgłoszenia się jednej z osób wygranych w candy Asi, wylosowano mnie. Co oczywiście wywołało na mojej gębuli niesamowicie wielki uśmiech :-)
A następny post będzie papierkowy. Ha.
Miłej soboty :-)

23 komentarze:

  1. Jednym slowem ruch w interesie jest!
    Gratuluje szczesciarom zlapanego licznika, a TObie wygranej w Candy.

    Jesli Ewus pozwolisz to "zinspiruje" sie:)

    Nie moge wprawdzie dostac tej marszczonej bibuly,a strasznie chcialabym sprobowac zmierzyc sie z takim bukietem. Dzisiejszy podsunal mi pewien pomysl.... hmmm.... Bede probowac!

    Milej soboty i niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, ale ty pracowita jesteś ostatnio!!! muszę nadrobić zaległości... Bukiet cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie nie pozostaje nic innego jak jeszcze raz serdecznie podziekować za cudny prezent który mogłam podarować najbliższemu :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Męski bukiet też bardzo apetyczny ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny bukiecik, nie dziwię się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Męski bukiet jest świetny :)
    Gratuluję złapania licznika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki ma ten bukiecik! Tylko niech obdarowany auta nie prowadzi po zjedzeniu kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ słodki bukiecik ja bym sama go schrupała nie dając dotknąć nikomu - gratuluję zwyciężczynią - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam adwokatki :D i też bym nikomu nie dała.. Ewciu, piękny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny bukiet :)
    gratuluję wygranej candy :)
    I widzę, że ruch w interesie jest - gratuluję złapania licznika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I oto jest bukiet męski wyczekiwany :) Wyszedł wspaniale :)
    No i gratuluję szczęścia i Tobie i łapaczom licznika :)
    A papierki pokazuj czym prędzej bo są śliczne, a mnie ciekawi szczególnie ta jedna praca :) Chyba że jest na mailu?
    Widzę że Oleńkę wzięło na zmierzenie się z bukiecikiem i powiem Ci ze nie tylko ją....Ja też ochotę spróbować jak się tworzy to cudo, a chyba załapałam technikę....No ale to za jakiś czas :)
    Miłego dnia Słoneczko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej;)
    a bukiet w męskiej wersji rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż w życiu by nie wytrzymał - spałaszowałby ten męski bukiet w mgnieniu oka! :) Świetny! Buziaki ślę i mam nadzieję, ze krew jednak nie za bardzo napsuta :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty szczęściaro!
    A bukiet świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bukiet jest prześliczny! Gratulacje i buziaki:). Swoją drogą, bardzo pracowite z Ciebie dziewczę.......

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie dziś zauważyłam przez przypadek, jak ciekawym połączeniem jest fiolet z limonkową zielenią. A tu trach - bukiet w takich kolorach :D Ubiegłaś mnie ;)

    Iii cieszę się bardzo, że moja nowa torba się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Codne te Twoje dzieła i apetyczne, połączenie kolorów jest bardzo oryginalne i fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się nie udało .. Pilnowałam cały dzień, a jak tylko poszłam pozmywać naczynia to przeskoczył.

    A bukiet świetny, pod wrażeniem jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O liczniku mówię oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zauroczona Twoimi pracami. Dopiero teraz znalazłam Twój blog - wielka strata , ale odrobię... będę tu z pewnością częstym gościem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewcia jakie piękne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko.. ależ mi się chce tych pralinek!! Ewuniu, bukiet fantastyczny! Nie dziwię się, że koniecznie trzeba było pokazać rodzince... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I znowu mi sie nieudalo zlapac licznika:(ale jak to mowia do 3 razy sztuka:))
    Bukiet cudny,sama bym go chetnie spalaszowala:P
    Gratuluje ci wygranej a szczesciarom zlapania licznika:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...