poniedziałek, 12 września 2011

Z OKAZJI... BRAKU OKAZJI

"Ewuś, zrób żelkowy bukiet - dla pani, taki z tymi Twoimi 'cudami - mudami'... Żeby były kwiatki, jakieś gadżety, napis... Napis może być po angielsku, bo bukiet poleci do USA..." Nic więcej nie skomentuję - po prostu Wam pokażę :-)




Złota krepina i drucik, na którym zamocowałam perełki. Również złotem delikatnie wycieniowałam "szyld" z napisem. Do tego czerwona siatka i wstążka oraz kwiatowe akcenty. Oby się spodobało...

Następnym razem chyba pozwolę Wam odpocząć od słodkości. Jest trochę innych rzeczy do pokazania. A co do posta o początkach - jak się dokopię do konkretnych zdjęć, to coś pogryzmolę. Ale obawiam się, że historia jest... banalna po prostu ;-)
Miłego dnia i bezbolesnego skoku z weekendu w nowy tydzień :-)

15 komentarzy:

  1. Oj, skok w nowy tydzień niestety okazał się bolesny... no, ale tak to jest, jak się weekend spędza w spa... :)
    Bukiet fantastyczny.Śliczna kompozycja. (czy ja się nie powtarzam w tych swoich komentarzach..? hmm.. :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wczoraj przez Ciebie sięgnęłam po żelki ale dziś będę twarda:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu nie dawaj nam odpocząć!! Ja uwielbiam Twoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekności słodkości-a skok w poniedziałkowy ranek, był u mnie wyjątkowo bolesny.
    Buziole kochana przesyłam i dobrego, całego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny jest, Ameryka będzie Twoja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak go w tej Ameryce zobaczą, to chyba padną z wrażenia :) Przygotuj się na lawinę zamówień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I to jest kolejny przykład na to, że najlepsze jest "made in Poland" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest, ładnie wygląda z takim szyldzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! ...i jak smakowicie wygląda:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eksportowa piękność :) Obdarowani będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to ty już na eksport tworzysz?? Zaraz podbiejsz obce rynki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bukiet przepiękny :) chętnie poczytam o początkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są Twoje bukieciki!
    A tydzień to niestety porażka, nie wiadomo w co ręcę włożyć. Oby przetrwać do soboty:-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...