piątek, 16 września 2011

WIELKI BŁĘKIT

Kolejny bukiet z moich ulubionych kokosowych kuleczek. 
Historia jest taka: mojej Koleżance z lat szczenięco - szkolnych bardzo spodobał się ślubny bukiet w niebieskościach. Chciała podarować podobny Babci na urodziny. Ustaliłyśmy, że będzie z koronką. Dodałam inne kwiatki. Ramkę z dedykacją pomalowałam preparatem liquid pearls i nakleiłam na niej perłowe serduszko. Całość wyszła elegancko :-)





Wiem już, że takie "kwiatki" bardzo przypadły Szanownej Babci do gustu. Ja darzę ten bukiet szczególną sympatią, bo dzięki niemu mogłam się spotkać po przysłowiowych 100 latach z Anetką :-)

I (tradycyjnie już u mnie) dygresje końcowe: wczorajsze popołudnie i wieczór spędziłam w towarzystwie mojej Przyjaciółki. Po tym jak odpakowała swój prezent od Alexandry (a radochę miała przeogromną!) zajęłyśmy się bardzo przyjemną czynnością - a mianowicie... knuciem :-) Oj będzie się działo... ale ćśśśśśśśś - wszystko w swoim czasie.
A dzisiaj czekam na "niusy" odnośnie losów moich przesyłek i reakcji obdarowanych osób. I tuptam nóżkami z przejęcia ;-)
Życzę Wam miłego weekendu.

18 komentarzy:

  1. Ewuniu! U Ciebie jak zwykle duzo sie dzieje! KOlejny pyszny i piekny bukiecik!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniaaam :D (mam obważanki mogę oglądać:D)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm piekny jak zawsze :) aż się głodna zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności, Oj nie dziwię się, że babcia była zachwycona. Wyszedł bardzo delikatnie i prawdziwie babcinie :) Zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu przesliczny bukiecik,a ja przed sniadaniem i az glodna sie zrobilam:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co tuptać, Kochana. Przesyłki na pewno zachwycą odbiorców! :)
    Bukiet świetny, bardzo fajne te niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem kiedy padnę przed komputerem. Co post to fajniejsze bukiety. Ten ostatni zachwycił mnie wyjątkowo, bo i kolory i koronka. Przepiękny. Nie ma możliwości, żeby Twoje prezenty komuś się nie spodobały!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś, czyżby maleńki stresik? :P Miałam podobny we wtorek :) Ale spokojnie, nic się nie obawiaj, po małej zajawce jestem już zachwycona :) Tuptam nóżkami na listonosza, jeszcze dwie godziny....:)
    Reakcja Kasi dodała mi skrzydeł.
    A bukiet błękitny piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :) I zawartość pycha :)
    Knujcie, knujcie, tylko później się pochwalcie, bom ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bukiecik jak zawsze-słodkaśny

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Rzuc prosze oczkiem na poczte;)

    Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Radość Babci jak najbardziej uzasadniona Knujko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic, tylko kunuje i knuje... potem kręci i kręci (bukiety!)... i znowu knuje... i znowu kręci... I tak w kółko ;D Ale to strasznie fajne jest :D

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście super elegancki ten bukiet :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...