wtorek, 6 września 2011

ŚLUB W RODZINIE

Rzecz o weselu, na którym bawiliśmy się w ostatnią sobotę. A raczej o upominkach dla Pary Młodej. Prezenty wręczane przeze mnie i moją Ekipę tym razem stworzyły na moje zamówienie prze-prze-zdolne blogowe Koleżanki :-) Ale ponieważ ślub był w rodzinie, więc sama przygotowywałam jeszcze inne prezenty. 
Młodzi prosili o wino zamiast kwiatów. Butelka ode mnie i mojej rodzinki powędrowała w skrzyneczce ozdobionej przez Rhodianę, a dokładnie w jednej z TAKICH
Ja natomiast "ubierałam" butelkę wręczoną przez Brata mojego Męża i jego Familię. Tym razem bez słodyczy. A kolorystykę wymusiła sama flaszeczka:







Kartkę dla Pary Młodej wykonała Asia z Kartkowego Zacisza. Kto zna prace Asi (a przekonana jestem, że zna je większość osób w blogosferze), ten wie, że jej prace mają swój niepowtarzalny styl i są perfekcyjnie wykonane. Zamówioną przeze mnie kartkę możecie dokładnie obejrzeć u Autorki czyli TUTAJ
Za to ja przygotowywałam karteczkę na prośbę mojej Przyjaciółki. Użyłam w niej papieru ScrapPasji... Świąteczne Klimaty. Znalazły się też papierki Papermania Chatsworth Vintage Collection. Bazowałam na mapce clean & simple stamping, a dokładniej na mapce stąd, choć nie do końca zostałam jej wierna. A ponieważ barwy akurat się zgrały z tymi z kolorystycznego wyzwania CR84FN, więc zgłaszam ją do tegoż. Tu bannerek wyzwania:



A tu moja kartka:




Panna Młoda lubi turkusowy - stąd kwiatki prima w takim kolorze. Autka to zrecyklingowany motyw z zaproszenia, które daaawno dostaliśmy - powieliłam i troszkę pokolorowałam. Zawijasek potraktowałam najpierw błękitnym tuszem, a potem maznęłam preparatem liquid pearls w kolorze mint green. W efekcie mieni się turkusowo. Mam nadzieję, że choć troszkę widać ten perłowy połysk.



A w środku banderola, za którą można wsunąć płaski, papierowy prezent :-)





Niebawem znowu wysyp słodkich bukietów, które wciąż powstają (nawet w tej chwili), więc zaglądajcie. Przypominam też o łapaniu licznika. Ostatnie łapanie "migło jak śmigło"  (cytując Andrzeja Poniedzielskiego). Wiele osób poczuło się tym ciut rozczarowana, dlatego tym razem ogłosiłam zabawę ze sporym wyprzedzeniem.

I to by było na tyle. Jeśli dotrwaliście dotąd - wielkie dzięki :-)

16 komentarzy:

  1. What a cute card. I love the wedding cars, so adorable.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolniacho :) uwielbiam oglądać wszystkie Twoje wytwory :D . Kartka jest przecudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nadążam Ewuniu...codzinnie jakiś news :) Twoje zdolne, pracowite rączki zachwycają mnie za każdym razem. Wszystko piękne!
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolorki a ten turkus nieziemski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś bardzo piękna kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo.. bardzo podoba mi się ta karteczka, którą zmajstrowałaś. Śliczne kolory, pięknie zmontowane elementy.. BAaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, faktycznie śliczna ta kartka Asi! Zresztą wszystkie pozostałe też :) A autka śmieszniutkie ;)
    Natomiast butelczyna - no to już pełen profesjonalizm, zgranie kolorów i motywów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak starcza Ci czasu i zapału, żeby tyle tworzyć, codziennie coś nowego! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna ślubna kartka. A butelka to klasyka gatunku w Twoim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna śłubna kartka :) Super pomysł na zakładkę na płaski pieniążek :) Buteleczka jak zawsze świetnie ozodbiona :) Dziękuję za miłe słowa, które o mnie napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancko ubrałaś ta buteleczkę! A w kartkach jesteś juz mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Ewciu przeoczyłam tort pieluszkowy,a jest rewelacyjny:)Karteczki i flaszeczka super!

    OdpowiedzUsuń
  13. What a fun card! Lovin' all the layers! Thanks for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewus? Ile doba ma u Ciebie godzin? Czy Ty w ogole sypiasz? Pracowita jestes jak mroweczka,a na doadtek nieskonczone poklady talentu w Tobie drzemia!!!
    Wspaniale prace!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. What a lovely card. Thanks for playing along with CR84FN!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...