niedziela, 18 września 2011

LIFT W DIABELSKIM MŁYNIE

Wyzwanie, podczas którego liftujemy przepiękną kartkę autorstwa Oliwiaen. Kartka i prace zespołu Diabelskiego Młyna tak mi się spodobały, że postanowiłam spróbować swoich sił. Najpierw powstała taka karteczka:



Tak mnie wciągnęło to wywijanie rogów, że siłą rozpędu popełniłam jeszcze taką:



Obie prace zgłaszam do wyzwania.
Użyłam w nich papierów "Cudowne Lata" z Galerii Papieru. Stempelek "Moc życzeń" oraz motylki dostałam od Alexandry. Brązowe różyczki przysłał mi Kuba.

Jak najserdeczniej witam kolejnych "Śledziących":-) Niezmiernie cieszy mnie, że się dołączacie, że podobają się Wam moje prace, czego dajecie mi dowód w przemiłych komentarzach. To jak woda na młyn  w mojej twórczości :-)
Miłego, spokojnego wieczoru!

19 komentarzy:

  1. obie prace super ale ta druga genialna ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obie!
    Ja wciąż czekam na wiatr........
    Buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obie karteczki - trzymam kciuki za wygraną - choć sama zgłosiłam kartkę - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w wyzwaniaich bo obie prace przesliczne!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty przeproduktywna kobitko!!! Widzę, że u Ciebie króluje zasada - dzień bez postu dzień stracony :) Codziennie nowe cudeńka! Wszystko piękne - przepiękne :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo nie ma słodkości szok:D kartki super

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, no karteczki śliczne :-)
    trzymam kciuki w wyzwaniu
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. obie karteczki są cudowne i jakie piekne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo, wiesz co - nie wiem, która ładniejsza! A gdzie buuukiet!?

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna ta stokrotkowa, bo ja bardzo lubię stokrotki.
    Zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki, obie w moich kolorach, zwłaszcza druga w ulubionych beżach i brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci idą te karteczki! :)
    Obie bardzo fajne, choć ta brązowa chyba bardziej do mnie trafia :)
    Ja jakoś nie mam odwagi na zaginanie rogów, choć bardzo, BARDZO mi się to podoba! Dlatego gratuluję podwójnie i życzę powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki:) Pierwsza bardzo mi się podoba kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne obie są! Mi też tak się podobają, że chyba jeszcze jedną popełnię...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No Ewuś! Wyrabiasz się!
    Przepiekne karteczki!
    Szczególnie ta brązowa mi się podoba!
    Taka kolorystyka sprawia, że jakoś tak mi się zawsze ciepło robi na duszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczne karteczki ale ta w brazach bardziej mi sie podoba:))
    Mysle,ze to przez tego motyla i skojarzenie z czekolada toffi:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty już wiesz że są piękne! Cóż więcej dodać? Ochy achy wyrażałam podczas naszej cowieczornej rozmowy :) Miłego popołudnia Słonko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie wyszły Ci super :) Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne sa obie ,nie smiem nawet ich porownywac ;) Dziekuje za udzial w wyzwaniu w Diabelkim Młynie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...