sobota, 24 września 2011

ŚLUBNA I Z TURKUSEM

Moja urodzinowa karteczka z posta Trzy Kwiaty spodobała się tak bardzo, że poproszono mnie o zrobienie takiej na ślub. Nie muszę chyba mówić jak mnie to ucieszyło ;-) Zaproponowałam troszkę zmienioną kolorystycznie wersję, a wyglądało to tak:




Pewnie jeszcze nie jeden raz powtórzę tę kompozycję - przyznaję, że układ szalenie mi się spodobał :-)
Materiałowo wygląda to dokładnie tak samo, jak poprzednio. Papier "Świąteczne Klimaty" ze ScrapPasji, kwiatki Primy, listki od Peninii i motylki od Alexandry.

A dzisiejszy dzień to najpiękniejsze wcielenie złotej jesieni. Słońce, bezchmurne niebo, tylko w powietrzu czuć, że to już nie lato... wykorzystaliśmy przyjazną aurę i ruszyliśmy na długi rodzinny spacer. Oby jak najwięcej takich dni :-)

19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba zestaw kolorów i cała karteczka też

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję , że ktoś z moich gości weselnych złozy u Ciebie zamówienie, bo chciałabym dostać takie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie połączyłaś kolorki.Bardzo,bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  4. tez lubie turkusy, a w połączeniu z beżykiem- idealnie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jaka śliczna karteczka...wspaniale Ci wyszła...cudowna!
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu oraz miłe słowa.Pozdrawiam ciepło!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Jesteś Ewciu perfekcjonistką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka cudna:)

    Zapraszamy na nasze candy:
    www.piecykowo.blogspot.com

    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :) Ja też tak mam, że jak się uczepię jakiegoś układu to go tak męczę i męczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka, turkusowy kolor niesamowicie tu pasuje.
    Jak zwykle bardzo oryginalna -gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna!! Ale zdolniacha z Ciebie!!

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa! Juz mi po prostu slow brakuje do komentowania na Twoim blogu....
    Jestes niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ukochane kolorki :) Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby nie patrzeć - jesteś wszechstronnie uzdolniona! Karteczka w moich kochanych kolorach, dlatego podoba mi się tym bardziej! Oj, młodzi będą zadowoleni!

    U nas też pięknie, niedługo ruszamy na spacer, bo muszę trochę mieszkanko jesienią udekorować, a nic na zapleczu jesiennego nie posiadam ;) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się twoja karteczka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, kwiaty wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...