wtorek, 13 września 2011

WYMIANKA Z JANECZKĄ

Miało nie być bukietowo. Ale ponieważ moje modły zostały wysłuchane i wczoraj, zgodnie z planem, paczka dotarła do Adresatki - dziś bez słodkiego bukietu się nie obędzie.
Jakiś czas temu Janeczka zaproponowała mi wymiankę, na którą przystałam z ogromną ochotą. Nie minęła chwila a już trzymałam w ręku kopertę, z której po otwarciu wypadło takie oto cudo:


W środku tej uroczej szkatułki (która już sama w sobie mogłaby być prezentem!) znalazłam jeszcze więcej skarbów:




Dokładniejsze zdjęcia zobaczycie u Autorki tych śliczności czyli TUTAJ
Ja poprosiłam Janeczkę, by prezent od Niej był dla mnie niespodzianką. Skrycie marzyłam o frywolitkowej biżuterii - i już mam. Cały komplet. Marzyłam o jednej z bransoletek koralikowych - i mam. Marzyłam o szydełkowych aniołkach - mam! Janeczko, jeden z aniołków powędrował do mojej serdecznej Psiapsióły. Ona potrzebuje teraz anielskiej pomocy. Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe ;-) A za wszystko jeszcze raz wielkie dziękuję.

Janeczka poprosiła o bukiet dla swojej Brysi - Brysia skończyła wczoraj 12 lat. Lubi kolor różowy. Rodzaju słodyczy nie doprecyzowałyśmy, dlatego wybierałam pod wpływem impulsu, bo już w trakcie zakupów klarowała mi się koncepcja. Tak, tak - pani W. od czasu ostatnich fochów dreptała za mną krok w krok. Zatem bukiecik powstał dość szybko i u mnie prezentował się tak:




Oprócz  bukietu dla Brysi dołączyłam też malutkie słodkie co nieco dla Janeczki - wraz ze zrobioną przeze mnie taką oto kartką:


Wymianki są faaaaaajne, czyż nie? :-) 


A w Szufladzie kolejne wyzwanie tematyczne - tym razem pod hasłem "Kwiaty". Tutaj dowiecie się o szczegółach. Ja chciałabym zgłosić mój bukiet dla Brysi.





Przypominam o łapaniu licznika, bo nagroda już się szykuje.
Ściskam promiennie!


EDIT 19:15
Zobaczcie jaką szczęśliwą minę miała Brysia - to dla mnie największa nagroda! :-)

21 komentarzy:

  1. Ale cudności prezentujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda dostałaś!!! A bukiet mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymiana, bukiet jest piekny! kartka rowniez bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, wymianki są fantastyczne! :D
    Cudne prezenciki dostałaś :)
    No i cudne prezenty wysłałaś :D Powodzenia w wyzwaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od Janeczki zawsze piękności! Gratuluję wymianki, bo i Ty przygotowałaś niesamowicie smakowity i piękny bukiet oraz karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala...ale cudeńka :) Zarówno te otrzymane i te wysłane :) Bardzo mi się podobają Janeczkowe aniołki i wszystko :) A Twój bukiet z "mleczną drogą" niezwykle apetyczny :) Karteczka w zieleniach - piękna :)
    Ściskam i życzę miłego dnia ;) PS. Oby był pełen wrażeń! Mam nadzieję że taki będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smakowity bukiecik :) dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny bukiecik dla młodej damy. Słodkich chwil na pewno teraz nie braknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci Ewuniu dziękuję za ta wymiankę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Janeczkę to ja czasem podglądam, ciepła osóbka i jest coś w niej takiego co przyciąga i chce się tam zaglądać.
    Twój bukiet świetny, dziewczynka na pewno zadowolona. No i powiem Ci że kartka całkiem niezła Ci wyszła.
    Na licznik czatuję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. poraz kolejny stwierdzam ,żę Twoje bukiety to mistrzostwo :) gratuluje udanej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bukiet dla Brysi jest swietny!Zycze powodzenia w wyzwaniu:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko co otrzymałeś i podarowałaś śliczne , ale ta bransoletka z koralików ... zazdroszczę i to jak !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiecik, który przygotowałaś jest śliczny, myślę, że 12letnia Dama będzie zachycona:-)
    Twoje prezenty z wymianki są niesamowite, urzekły mnie te małe aniołki.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Waszą wymiankę można śmiało nazwać "Różową wymianką".Swietnie Wam wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wymianki są bardzo fajne :) Twój bukiet jest piękny, dostałaś śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowności wykonałaś i cudowności dostałaś:)Super!
    Przepiękna praca na wyzwanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.Życzę powodzenia! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajna wymianka! Janeczka to potrafi:) Jednym slowem "spotkanie na szczycie"! Gratuluje:)

    Zycze powodzenia w wyzwaniu, ale juz dzis obiecuje ze stane do rywalizacji z .... kolejnym bublem:( Ewus ja nie wiem co sie dzieje, ale chyba musze dla Ciebie zrobic cos, nie myslac ze to dla Ciebie....

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności dostałaś aniołki piękne :-)

    a i bukiecik na pewno się podobał , trzymam kciuki w wyzwaniu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...