wtorek, 27 września 2011

ZOBACZ, ILE JESIENI!

Pełno jak w cebrze wina,
A to dopiero początek,
Dopiero się zaczyna [...]
Julian Tuwim


Bukiet jesienny dziś. A to za sprawą Middii i jej kaprysu. Middia zapytała mnie pewnego popołudnia, czy ja robię bukiety z galaretek z cukrem. Odpowiedziałam, zgodnie z prawdą, że jeszcze nie robiłam, ale zrobić mogę. Na co ona (cytuję): "jak mi taki zrobisz to zjem go z bibułą"... :-D
Od słowa do słowa - umówiłyśmy się na wymiankę. Middia "wykaprysiła" sobie zatem galaretkowy bukiet. A ja chciałam papierki, bo szlaban sobie dałam na przydasie... ;-) Bukiet miał wytyczne: żółte i pomarańczowe galaretki w brązowej i zielonej oprawie. No to "włala":






Kolory użyte w tym galaretkowym bukiecie idealnie pasują do wyzwania CR84FN39, więc zgłaszam do niego moją pracę.
Colors used in this jelly bouqet are ideal for CR84FN39 Color Challenge so I'd like to submit my work.  


Oczywiście nie byłabym knują, gdybym nie dodała do przesyłki dla Middii czegoś od siebie... I tak wykorzystałam powtórnie pudełko ze słonecznikami, w którym kiedyś dostałam (od Primulki!) herbaciany zestaw. Bardzo mi kolorystycznie pasowało do koncepcji. A wyglądało to tak:



Po zdjęciu wieczka widzimy "półeczkę" z kartką (wiedziałam, że akurat ta się Middii podobała):



A po uchyleniu "półeczki" z kartką odsłania się czekoladowy kwiatuszek:



Ja za to dostałam masę papierków oraz nowe bazy do kartek lub zaproszeń. Ha, patrzcie:


Jeśli się Wam podobają moje zdobycze, to wszystko możecie sobie kupić w takim FAJNYM SKLEPIE ;-) 




Pani Szefowa jest bardzo miła i ma bardzo fajny asortyment. Nie tylko papiery czy wycinanki. Także biżuterię (np. frywolitkową), torebki i różne inne akcesoria - więc pozostaje mi tylko zaprosić Was na zakupy :-)
A Szefowej dziękuję serdecznie za za udaną wymiankę :*

24 komentarze:

  1. o widzisz!! cukrowane to jest to! ten mój też z cukrowanych- takie cytrynki i pomarańcze na pewno by się i u nas spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna Pani Jesień :) Wspaniały bukiecik, no i ta niespodzianka także :)
    Papierki także cudne otrzymałaś. To teraz pozostaje mi czekać aż je zastosujesz w swoich dziełach :) Dobrego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama słodycz - kolory jesieni, smak lata :) Ładne to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś a ty znów czarujesz.. piękny ten bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby tak bajecznie kolorowa jesień na dłużej u nas została.
    Cudna wymianka, nie moge się doczekać Twoich kartek z tych papierków.

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany... Ale to smakowicie wygląda. A ten czekoladowy kwiatek jest najpyszniejszy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi szefowa dziękuje i pragnie nadmienić, że ten galaretkowy bukiet waży co najmniej kilo! Walczę ze sobą od wczoraj i bibuły jeszcze nie napoczęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam sporo Twoich prac na blogu i muszę przyznać że jestem pełna podziwu:) cholernie fajne i pomysłowe bajery!:) chylę czoła;)
    ja zajmuję się tworzeniem miniaturowych biżuteryjnych słodkości, zapraszam na mój blog:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co bukiet to wspanialszy. Podziwiam obdarowaną, bo ja bym chyba nie wytrzymała mając pod ręką tyle galaretek. Sklep Middii znam, bo kupuję u niej igły do frywolitek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały bukiet - myślę że obdarowana taka łakoma jednak nie będzie i bibułę zostawi - choć słowo się rzekło - upominki wspaniałe - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale uknuty prezent ;-) każdy by się cieszył :-) a jesienny bukiet- mniam mniam.. Też galaretki lubie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny bukiecik w jesiennych kolorach!
    A wiesz, że ostatnio będąc w sklepie myślałam o bukiecie z takich galaretek?
    Wspaniałe prezenty!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. What a fun project! What a great way to present those jellies! Thanks for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, patrzę! I szczena mi opadła! Ja to się szefowa dziwię, że jeszcze nie wszamałaś tego bukietu, bo mnie od patrzenia ślinka cieknie ;) A ten knujowaty dodatek - coś pięknego Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ja też bym chyba nie wytrzymała i pożarła.Jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja, chyba pierwszy bukiet, którym bym syciła tylko oczy (bo ja za galaretkami to tak wiesz, ekh, ekh, nie za bardzo ;)). Za to kolorystycznie cudowny, ułożenie galaretek przepiękne!
    A wymianka bardzo udana, co widać!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. super bukiet, tak piękny jak obecna jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful projects! Love the sweet bouquet of candies! Thanks for joining us at CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bukiet bardzo smakowity :D można utyć od samego patrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. What a super project and a lovely way to present the jellies! Thanks for playing along with CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny, słodki bukiecik. Wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna wymianka!

    A zdradzisz gdzie się kupuje takie fajne bibułki do bukiecików?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...