piątek, 9 września 2011

KRYSZTAŁOWO

Kryształowe wesele. Woda czysta jak kryształ (choć ognista). Kryształowo brzęczą kieliszki. Kryształowo iskrzą się drobinki... 
Co mamy na tapecie dzisiaj? Ano mamy zakamuflowaną w słodyczach oszronioną butelkę. Chabrowa siatka, czekoladowe kwiatki (te kuleczki są pyszne...), szyszki chmielowe i troszkę kryształków do dekoracji. Proszę bardzo, woda ognista na Kryształowe Gody:




Rocznica bardzo zacna. Mnie z Panem Mężem jeszcze trochę do takiej brakuje - obchodziliśmy przedwczoraj ósmą :-)
A poza tym? Mało sypiam, dużo zwijam. W przerwach knuję co nieco... Zdobię, skręcam, sklejam, wiążę. Tak, tak. Namajstrowałam sporo, to teraz zarzucać Was będę bukietami. A od samego układania słodyczowych kwiatków zrobię "sobię" przerwę i zabiorę się za odgruzowanie mieszkanka spod sterty przydasiów. 
Co więcej? Piątek! :-)
Radosnego weekendu.

24 komentarze:

  1. EWA!Ty to jak "intercity" jestes! Nie zadazam za Toba!
    Kolejny wspanialy prezent na wyjatkowa okazje!

    Tobie rowniez zycze milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 8ma to też ładnie, my za chwile będziemy miec 18tą....czas leci...
    buteleczka pięknie opakowana- jak zwykle! miłego weekendu Tobie także- całuski.

    OdpowiedzUsuń
  3. rany kochany... jakie to wszystko piękne, strasznie mi się to podoba, masz kobieto niebywały talent...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to robisz,ale to Twój talent!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie Ci to wszystko wychodzi, więc majstruj dalej :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 8 rocznica? Nie wierzę ;o) A wydawało mi się, że to nie było tak dawno. Cóż czas leci ...

    OdpowiedzUsuń
  7. I kolejne cudo :)
    Tobie również miłego piątku i udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne te szyszki! Świetnie się wpasowały do kwiatuszków! CUDO! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladna buteleczka :) Gratulacje z okazji rocznicy :) Zdrowia, szczescia i milosci :)
    Ja tez za kazdym razem odgruzowuje sie spod przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wiec 8 rocznicy a bueleczka oczywiscie piekna

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje 8 rocznicy, więcej takich :) a buteleczka cudo

    OdpowiedzUsuń
  12. Skonsumowałabym wszystko, co jest tu do zjedzenia (i wypicia!), hihi ;) Pięknie ozdobiony zacny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam kawał dobrej roboty:-) jeszcze trzeba znaleźć czas na dzieci a to trudna sztuka kompromisu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super opakowanie wody ognistej:)))
    Kiedy tymasz czas na to wszystko:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Te chmielowe szyszki są piękne!

    Gratuluję też Waszej rocznicy!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze kojarzyłam, że miałaś 6 września rocznicę ślubu :) wszystkiego dobrego dla Ciebie i Pana Męża :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewo znów pięknie u Ciebie...ach:)

    Samych uroczych chwil życzę Wam!!!

    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blogu.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  18. Te szyszki nadają całości niesamowity charakter! Wyglądają, jakby było oszronione! Przepięknie wszystko zestawiłaś :)
    Gratulacje z okazji zacnej, 8 rocznicy - duuuuuuuuużo miłości na dalsze wspólne dni :****

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsze życzenia dla 8-latków:)
    Flaszeczka z zagrychą bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewa , to który błękit dał Ci tak popalic?;) Kurczaki , no neizła myśl taki bukiecik , a ja durnowata nei wiedziałam co dokupić do ślubnej karty na wesle szwagierki , któe będzie za tydzień :/ Ale nic to , będę mieć Ciebie na uwadze przy najbliższej okazji w rodzince. Ja ósmą rocznice mam 20 września;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie zawsze imprezowo - aż się weselej robi :) Jak zwykle podziwiam pomysły i wykonanie. Świetne zgranie kolorków. A rocznicy gratuluję. Ostatnio usłyszałam, że siódmy rok jest podobno najtrudniejszy (a ja właśnie go zaczęłam) więc tym bardziej gratuluję, że to już za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No pięknie, pięknie :) Gratuluję rocznicy i czekam na efekty knowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry. Proszę Pani ten bukiet jest bajkowy te kolory delikatne no normalnie cudowny aż go szkoda jeść. Czekam na 2 część.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna dekoracja buteleczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...