poniedziałek, 5 września 2011

PIELUSZKOWY TORT NA CHRZEST ŚWIĘTY

Kolejny w mojej kolekcji. Tym razem z przewagą bieli i z różowymi akcencikami - bo tort dla dziewczynki. Dwa piętra z pampersów przystroiłam białą organzą zawiązaną w duże kokardy. 




Na szczycie pysznią się pozłacane butki z różowymi kryształami Swarovskiego. Dwie skarpetkowe różyczki tworzą miłą dekorację. 




Do tego mała "metryczka" oraz trochę symboli (perłowa gołębica lecąca w kierunku małych stópek). 




I jeszcze dwa słówka o motylkach. Są na tym torcie dzięki Alexandrze, która niedawno sobie nabyła motylkowy dziurkacz. Ponieważ Ola wiedziała, że mnie również to narzędzie strasznie się podoba, przysłała mi (wraz ze śliczną, ręcznie robioną karteczką) całe stado motyli - i to w różnych kolorach. Taką niespodziewajkę mi zmajstrowała :-) Dzięki, Oleńko!

Bardzo dziękuję za słówka pod poprzednim postem. Zabawa na weselu była szalenie udana. Znowu się wyskakaliśmy, wytańczyliśmy. A dzień poprawin upłynął na przyjemnych pogaduchach i dalszej integracji weselnych gości ;-)

Ponadrabiałam już blogowe zaległości. Tyyyyle się u Was działo przez te dwa dni, aż miło pooglądać :-) 
A teraz powrót do rzeczywistości. Udanego tygodnia!

25 komentarzy:

  1. Toż to prawdziwe tortowe arcydzieło :) , Ty to masz fantastyczne pomysły nie pozostaje mi nic innego tylko czekać na dalsze :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Pieluszki to o wiele lepszy prezent niż kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo :)
    A motylki - do usług! Nowa partia przyleci niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatny torcik, pieluszki na pewno zostaną przetworzone przez maluszka ;-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny ten tort fajny Ci wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i pomysłowy jest Twój torcik pieluchowy!
    Rymowanka mi wyszła:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tort :) a takich bucików nigdy nie widziałam :) motylki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle elegancko przystroiłaś ten torcik, a motylki dodają mu lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tort jest "słodki"!
    Fajnie , że zabawa się udała, co do kolczyka- bigiel był po prostu przyszyty cieniutką żyłką- porównaj z drugim- nie powinnaś miec z tym problemu- całuchy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torcik super ,jakie ma eleganckie dodatki ,szczególnie te buciki.Jako prezent bardzo użyteczny :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja.... niesamowity... pierwszy raz taki widzę !!!! jesteś genialna , świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle wspaniały! Mam zadziwiającą słabość do Twoich skarpetkowych różyczek, wyglądają tak ślicznie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Ewo,tak śliczne i realistyczne są Twoje torty,że byłabym chyba rozdarta,czy korzystać z ich tworzywa ;)Różyczki przeuroczo się komponują z całością.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Tort to prawdziwe dzieło sztuki. Ciekawe czy mój prezent Ci się spodoba. Wyglądaj, bo wysłany. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczny torcik:))Delikatny z odrobina rozu i te slodkie dodatki...
    cudo:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz ja nadrabiam zaległości, z doskoku. Przepiękny torcik, po prostu mistrzostwo!
    Buziaki i dzięki za słowa wsparcia!
    Buziaki dla Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz ja nadrabiam zaległości, z doskoku. Przepiękny torcik, po prostu mistrzostwo!
    Buziaki i dzięki za słowa wsparcia!
    Buziaki dla Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewa, ależ Ty masz główkę nie od parady...
    no cudowny jest ten tort... a jaki praktyczny hihihihiihi:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzień dobry. Niesamowity tort i nawet nie trzeba go zjeść może sobie długo stać jak ozdoba. Chyba że zabraknie w domu pampersa dla dziecka.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten tort :) Naprawdę podziwiam Twoje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no, pomysł jest świetny.. i wykonanie też.. ale ja chyba nie lubię tych pieluchowych tortów.. :( Jakiś mi tak... nie smakują... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te Twoje torty :) Każdy inny i każdy z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...