piątek, 2 września 2011

DINOZAUROWA KARTKA DLA DWULATKA I TRÓJKA

Dla Synka mojej Koleżanki ze studiów. Co prawda wysłana w dniu urodzin, ale z tego, co pisała mi Hania, karteczka się bardzo podobała :-)
Tutaj front:




A tu środek:



Papierki po raz kolejny od Peninii, ramki z aukcyjnego, paprocie ususzone własnoręcznie :-)


A teraz druga część posta. Bardzo lubię cyfrę trzy. Druga, którą darzę szczególnym uczuciem, jest trzynastka, ale nie o niej dzisiaj będzie (choć również trójeczkę zawiera). Teraz, gdy wypisuję to wszystko, licznik mojego bloga dobiega do 30 000. A blog nie ma jeszcze pół roku. Szok. Ogłaszam łapanie licznika. Kto złapie same trójki i przyśle mi na @ zrzut ekranu z licznikiem zatrzymanym na numerku 33 333 - dostanie niespodziankę :-)


I z tym optymistycznym akcentem zostwiam Was na weekend. Ja bedę znowu balować weselnie. Szpilki niebotyczne zostały ulepszone i mam nadzieję, że zdadzą egzamin poprawkowy z użyteczności. No bo przecież "trza być w butach na weselu!"
Serdeczności :-)

19 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo radosna i kolorowa! Swietny wierszyk z zyczeniami:)

    Ciekawe kto zlapie licznik... Nie mam szczescia do tego typu zabaw, ale lapiacym zycze powodzenia!

    Tobie Ewuniu swietnej zabawy do bialego rana zycze!

    Pozdrawiam!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka :) No i jak zwykle z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna :) a te dinozaury to idealne dla mojego małego hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam że to już ten weekend :) Oczywiście udanej zabawy :) Wytańcz się wyszalej!
    A karteczka cudna jak zawsze - nic dziwnego że się podobała :)
    Buziaki i uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. No i proszę.. jak się papierkowo zrobiło na Twoim blożku.. :) Fajna, wesoła karteczka. Pozdrawiam piątkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta z dinkami!! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wierszyk! I chciałam dodać, że przez Ciebie będę musiała chyba zmienić wystrój pokoju młodego, bo sobie Twoimi dinozaurami łóżko oblepił! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka i fajny wierszyk!

    Życzę wesołej zabawy do białego rana!

    Na licznik będę polowała, ale czy się uda ustrzelić te trójeczki? Zobaczymy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja cię nie mogę, jaka kartka!!!! Super. I będę łapać te trójki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka:))oj wciagnely cie te papierki:))
    Udanej zabawy na weselisku:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale radosna karteczka:)Miłej zabawy Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewcia, ona jest prześliczna:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się tylu wejściom, skoro w Twojej głowie wciąż tyle nowych pomysłów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna karteczka, w sam raz dla małego, dzielnego mężczyzny, no i cudowny wierszyk. Całość musiała się podobać. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ,wesoła karteczka!Zasuszone paprocie wyglądają super fajnie!
    Nie było wyjścia,karteczka musiała sie podobać!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza. wesoła karteczko dla małego wielbiciela dinusiów :) Bez wątpienia nie może się nie podobać :) Pozdrawiam Ewciu ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna ta karteczka - do czego się nie zabierzesz, to piękne!

    A polować będę, chociaż do takich rzeczy nie mam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. karteczka świetna no ale ta paprotka - BOMBA - super umiesz dobierać dodatki :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...