środa, 28 września 2011

KARTECZKI I WYZWANIE W SZUFLADZIE

Dziś trochę zaległości sprzed... dwóch tygodni. Miałam papierkowy weekend i trochę wtedy potworzyłam. Cześć już ujawniłam, ale zostało kilka rzeczy, które chcę pokazać. To kartki urodzinowe, wszystkie dla fajnych babeczek :-)
Turkusowa:





Z "brylantami":



I "ptasia":




Do tej ostatniej powstała do kompletu taka koperta na zdjęcia:




Potem nastąpił spory przestój. Dobrze, że miałam troszkę rzeczy do pokazywania, bo moja Pani Wena bardzo nieelegancko się na mnie wypięła - ruszyła gdzieś w tango i ani myślała wracać. Trwało to dłuższą chwilkę. Na szczęście wróciła. Po wygarnięciu jej, co ja myślę o takich samowolnych eskapadach, udało mi się dokończyć dwa bukiety (o nich kiedy indziej) oraz powstała taka oto karteczka:




Nostalgicznie się zainspirowałam przez Alexandrę, a dokładnie tą karteczką jej autorstwa ;-) A ponieważ kolory użyte tutaj to turkusowy odcień niebieskiego, blady róż oraz brąz - więc zgłaszam kartkę do Wyzwania z kolorem w Szufladzie.


Zamęczyłam Was papierkami, to teraz idę do obowiązków House Managera (czyli kury domowej). Choć czasami mam wrażenie, że to określenie powinno brzmieć "Chaos Manager"... ;-)
U nas słonecznie po nocnej ulewie, dość ciepło i rześko. Niech i Wam słonko świeci :-)

22 komentarze:

  1. Sliczne karteczki:)najbardziej spodobala mi sie ta"ptasia":)))
    Bukieciki z poprzednich postow sa sliczne i pomyslowe:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. a u nas w centrum zimno i ponuro :( jesień i to nie ta piękna:(
    karteczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow ile pięknych karteczek :) wszystkie są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki!
    Ptasia podoba mi się strasznie!
    I ta na wyzwanie też.
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoj, a ja nie potrafię wskazać najładniejszej - każda inna i urocza! Tylko nie mów, że gotujesz ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Weny niby brakuje, ale zasypujesz nas wprost nowymi pomysłami :) Coś mi się wydaje, że jak już natchnienie się pojawia, to korzystasz z niego ile wlezie, więc daj czasem Pani Wenie odpocząć :) Bo przy Tobie to robota na cały etat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki super!Zamów pizze Ewciu i już dwie godzinki luzu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są takie klimatyczne......, śliczne!
    Hasłem "Chaos Manager" rozśmieszyłaś mnie na maksa! Piątal za to:).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczki super te w czekoladach moje ulubione :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki.. takie małe arcydzieła ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczniutkie te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ile cudnych karteczek.
    Cudeńko.
    Dziękuję za udział w naszej zabawie.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki, a ptasia moim zdaniem jest najlepsza. Cudownie Ci idzie to odskakiwanie od bukietów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladne sa wszystkie, ptasia faktycznie slicznosciowa, ale ostatnia tez przyciaga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta turkusowa piękna, a ostatnia z turkusowymi kwiatami powaliła mnie na kolana...

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza turkusowa jest moja!!!!wczoraj ją dostałam to wiem!! Oh, Ewuniu! Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna praca, dzięki za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba przegapiłam gdzieś Twoją naukę papierkowania.. bo od Początkującej przeszłaś od razu do PROfessional!!! Gratuluję, karteczki są prześliczne. Love turkusova ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...