piątek, 23 września 2011

PAKIET RATUNKOWY

W razie nagłego spadku poziomu cukru we krwi, dobrze jest mieć taki pakiet pod ręką... ;-)






W każdym jest bukiet "kilkucukierkowy" stojący w przezroczystym kubeczku. Zafoliowany, zaplombowany - gotowy do akcji ;-) Te pakiety poleciały do Alexandry i jej Psiapsióły.
W prawie identyczny sposób spakowałam malutki bukiecik dla Kasicy (ten zielono - żółty z wczorajszego posta), różnicą był "wazonik" do bukietu. Kasi bukiet był w pudełeczku.
I co Wy na to? Byliby chętni na takie zestawy pierwszej pomocy? :-)

A dziś już jesień... czas moich ukochanych herbat, czas noszenia golfów i szali (uwielbiam!), czas zbierania liści. Oby jesień była złota! Ja niebawem pokażę bukiet jesienny. Tylko musi dojść do Adresatki. Dziś tylko malutka zapowiedź:




No i jeszcze miła informacja: Galeria Papieru obchodzi urodziny i z tej okazji jest Candy :-) Niesamowita gratka do wygrania.


U nas dzisiaj słonecznie - i takiego słońca sobie i Wam życzę. Oby jak najdłużej.

20 komentarzy:

  1. Oj tak, bukiety stoją i wodzą na pokuszenie :) Piękne :)
    Jesień, jesień, też lubię ale tę złotawą piękną :)
    A zajawka....kusząca swą energią barw...
    Koniec przerwy, kawa dopita. Pora do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuje , że gdybym miała taki pakiet pod ręką cukier spodłby mi natychmiastowo- żeby tylko go użyć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie zajawki w iście jesiennych kolorach! Czy to jest to o czym ja myślę - dla takiej małej knujki?!
    A zestawy pomocowe to rewelacyjny pomysł - strzał w 10! Cieszy nie tylko oko, ale i podniebienie! Lepsze to niż żywy kwiatek (przynajmniej jak dla mnie, czyli łasucha):)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł!!! zresztą który nie był świetny.... eh, masz łeb jak....itd. całuski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. W razie potrzeby- zbić szybkę ;-) potwierdzam, pakiety potrzebne na różne okoliczności.. i bez okazji też! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne robisz te rzeczy!!!Same smakowitości.Ja taki pakiet chciałabym codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze świetny pomysł :) Twoje prace są niesamowite i do tego bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, no chętnych pewnie wieeeeluuuu :)
    (ja wśród nich- właśnie ratuję się kasztankiem :D )
    A jesień- o tak, jak złota, to cudna. Gorzej, jak mglista i deszczowa. I NIENAWIDZĘ golfów, ale szale bardzo na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze jest miec pod reka taki zestaw:) Szkoda tylko ze taki sliczny, bo ja bym miala opory przez "rozpieczetowaniem"....

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak... Zestaw pierwszej pomocy powinien każdy mieć, ja mam taką 'szufladę pierwszej pomocy', przy której bardzo często stoję :P
    Twój zestaw prezentuje się po stokroć lepiej niż moja szuflada i tak jak poprzedniczka sądzę, że ciężko byłoby mi niszczyć tak ciekawą kompozycję. A jesiennego zestawu doczekać się już nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały ten zestaw PIERWSZEJ POMOCY!! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw rewelacyjny! Na pewno długo nie poleży:). Buziaki dla Ciebie Ewuś, i czekam na bukiet jesienny.........

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja kreatywność wciąż mnie zadziwia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu obejrzałam zaległości i wszystko co poczyniłaś super!!!....ale....ale bukiet dla "chłopca radarowca" REWELACJA!!!!No i "apteczka podręczna"super!!!!Uwaga na przedawkowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysl z tymi pakietami pierwszej pomocy!!
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. O choinka......bym często z takiego zestawu korzystała, taka pomoc jest bardzo często potrzebna. Świetny pomysł. No i druga choinka bo przegapiłam licznik....ech....

    OdpowiedzUsuń
  17. Buhaha, ale się uśmiałam z tego zestawu :) U mnie by minuty nie poleżał w takiej wersji :)))) Cudowny!

    A jesień kocham miłością namiętną, szale i golfy też!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł:) Taki zestaw dobry na poprawę humoru. Chociaż ja ze smutkiem powiem, że muszę zacząć ograniczać słodkości. Ale na prezent jak najbardziej baaardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. RE: Oj szkoda Ewciu, że Cię nie będzie :( Kogo, jak kogo, ale Ciebie chciałabym zobaczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuję, że taka pierwsza pomoc nie postałaby u mnie zbyt długo...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...