wtorek, 23 sierpnia 2011

GŁÓWNA NAGRODA

Korzystam z nieobecności mojej rodzinnej Ekipy - Dziewczynki hasają na zielonej trawce u Dziadków i taplają się w basenie. W domu ciiiisza, spoooookój, błogostan :-) Mogę zatem spokojnie i o normalniej porze wrzucić posta o nagrodzie głównej w moim zakątkowym candy. Wiem, że już dotarła do Kajki, więc pora na oficjalną prezentację. Nagrodą jak wiecie był jeden z moich bukietów - tym razem obiecałam "kwiatki" o tematyce wakacyjnej. Zabawa była pod hasłem kawy i czekolady. Z połączenia tych czynników otrzymujemy: belgijskie pralinki w kształcie muszelek, koników morskich, rozgwiazd i temu podobnych stworków, czekoladowo-kawowy kolor wstążki, oraz błękit wakacyjnego nieba (lub wody), który tworzy ramkę. W rzeczywistości wygląda to tak:




Wiem też, że nagrody dotarły do Alexandry, do Joli oraz do Julii. Do Kasicy wyślę jutro (Kasiu, Ty wiesz dlaczego). 

Z ogłoszeń duszpasterskich - obecnie żelkuję, piankuję i KNUJĘ ;-) W najbliższych planach coś skarpetkowego, coś pampersowego i coś papierkowego. A zatem jak widzicie - na nudę nie narzekam.
Ściskam promiennie!

26 komentarzy:

  1. och jak ja lubie do Ciebie zagladac :) zawsze tak słodko i przyjenie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. och... ale pyszności. Dzisiaj to już naprawdę same moje ulubione - i kolory i smaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Piękne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ smakowity!!!czuję jego czekoladowość aż tutaj!
    Fuxiara z tej Kajjki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bukiecik, bardzo mi się podobaja te czekoladki z niebieskim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku Ewa....Ty jesteś majstersztyk...a ciszy zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW.... jaki cudowny morski!! Że też nie udało mi się wygrać...
    P.S. Jest z moich ulubionych czekoladek... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, podziwiam , podziwiam i coraz bardziej choć nieśmiało mam ochotę zaproponować Ci wymiankę. Tylko, że Ty bardzo zajęta jesteś.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne, rewelacyjne, cudne, przepiękne, pyszne, apetyczne, niesamowite... i słów mi brakło.
    Podziwiam na prawdę Cię podziwiam!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm uwielbiam te czekoladki ale zazdroszczę tej wygranej ...
    Bukiet smakowity i niesamowity
    a tak na marginesie hihihi chociaż wiem że Ty zawsze do mnie zaglądasz gratuluję wygrania u mnie nagrody niespodzianki :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, słodki bukiecik. Bardzo lubię te czekoladki, a w Twoim opakowaniu prezentują się bardzo apetycznie. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach, uwielbiam te czekoladki! Ewo, obarczam Cię odpowiedzialnością za to, że moje niejedzenie po 18.00 znowu szlag trafił! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do bukietu - to "jaciepierdziu"! ;D Aleś dowaliła - coś pięknego :D Tu już Twój kunszt wyłazi na całego :)
    Kasia wie i czeka ... na razie cierpliwie, ale jak poczta nawali to... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale słodki, kawowy bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uuuu... pociekła mi ślina...

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa można mieć pytanko jak zrobić taki fajny wzorek na rancie tej bibułki?? super to wygląda! podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Brąz z niebieskim -super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy Ty masz czas, żeby to wszystko zrobić?? Muszle jak prawdziwe, a mimo to wyglądają tak apetycznie.. (Tu przełykam ślinę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój ci on i jeszcze w stanie nienaruszonym,oj ciężko mi idzie. Po co ja sobie takie dzikie postanowienie zrobiłam. Zgroza.
    Dziękuję jeszce raz i zaraz u siebie posta skrobnę.
    Buziole Ewciu i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  20. Super morsko-czekoladowy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super nagroda! Mniam mniam już widziałem u Pani Kajki. A tymi klejnotami to się proszę nie martwić razem będzie nam wesoło. Znam dużo kawałów.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co komentuje kolejny post, tym ślinka bardziej cieknie....o ja...jak ja dawno nie jadłam tych czekoladek :)
    A bukiet cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uuuuwielbiam te pralinki! =}
    Fajny pomysł i kolejny słodki bukiet w Twoim wykonaniu ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...