wtorek, 2 sierpnia 2011

NIEBIESKI

To główny kolor tego posta. Zaczniemy od słodkiego bukietu - na urodziny dla 24-letniego chłopaka. "Lubi kolor niebieski, samochody, piłkę nożną i... pieniądze. Można byłoby wkomponować też serce". To były moje wytyczne. Zaproponowałam żelki autka i kieszonkę na wsunięcie papierowego prezentu. Oczywiście oprawa jest w błękitach. A wygląda to tak:





Zbliżenie na szczegóły - znalazły się nawet żelki w kształcie butów piłkarskich:



Kieszonka jest iście pieniężna, piłkarskie serce tworzy jej zamknięcie.



Kolejną rzeczą z błękitem, jest urodzinowa karteczka, którą popełniłam dla ZUzanny. Zu kocha niebo, dlatego powstało dla niej takie coś:




Dziewczyny, które wygrały w moich candy proszę o nieco cierpliwości. Choróbsko mnie rozłożyło i funkcjonuję tylko wtedy, gdy spada gorączka :-/ Ale jak tylko mi się polepszy, to pędzę na pocztę.
Miłego dnia!

19 komentarzy:

  1. Oj Ewus zdrowiej ! A ten niebieski boski jest! Potdrawiam ze slonecznej Szwajcarii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny bukiecik i karteczka dla Zu :)
    dużo zdrówka Ewo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się gdzie wynajdujesz takie żelki:D aaa i melduję że swoje już zeżarłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zastanawiam gdzie znalazłaś żelki z butami piłkarskimi..!!
    Bukiet jak zwykle śliczny, fajny pomysł z tą kieszonką..
    Co do kartki.. no jest śliczna!! ale życzenia w środku jeszcze piękniejsze! :)
    Dziękuję!!
    no i dużo zdrówka życzę.. DUUUUŻO! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tą kieszonką to genialny pomysł :D Wracaj do zdrowia chorybzdo jedna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim zdrowia życzę :)
    bukiet jest rewelacyjny :). I bardzo ładne zdjęcie na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo, mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale na pasku z czytanymi blogami serduszko z piłki wyglądało jak piesek. I pomyślałam, że zaczęłaś robić też bukiety dla domowych zwierzaków, wypełnione np. psimi chrupkami... Weszłam na Twojego bloga i zdjęcie w powiększeniu wyglądało już zupełnie inaczej :) Także, po pierwsze - jak zwykle świetny pomysł, po drugie - może psie bukiety to nie taki głupi pomysł, po trzecie - duuużo zdrowia Ci życzę, nie daj się chorobie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze Ewa dużo zdrowia Ci życzę uważaj na Siebie i na Twoje maluchy co by od Ciebie czegoś nie podłapały niestety u mnie też młodszy synek z anginą walczy :-(
    po drugie bukiet świetny :-)
    a po trzecie hmm wyrabiasz się i Twoje karteczki coraz fajniejsze Ci wychodzą :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiecik jest przesympatyczny!!

    http://zakatekdzieciatek.blogspot.com/2011/06/piekny-jubileusz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny bukiecik :)
    Kartka dla Zuzanny piękna, taka osobista :) Pomysł z katką z niebiem - niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiet jest piekny i na pewno brat bedzie zaskoczony :) Dziekuje i zycze szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po takich zdjęciach dochodzę do wniosku, że Ty te żelki sama robisz! ;D Zdrówka Ewciu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim zdrowiej, o wysyłki się nie martw. Jak przyjdzie na nie pora to wyfruną w świat. A te Twoje bukiety wciąż i nan nowo mnie zadziwiają. Pomysły masz rewelacyjne.
    Buziole i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry. Bardzo Pani mi szkoda że w środku lata ma Pani gorączkę. Myślę że Pani szybko wyzdrowieje bo słońce wróciło. Życzę Pani dużo zdrowia. Ten żelkowy bukiet jest bardzo zabawny ale mi się spodobała piłka serce. Chociaż ja nie jestem fanem piłki nożnej.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę zdrówka a bukiet sympatyczny - karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu zdrowiej szybko! Kto to widzial w lecie chorowac? Mam nadzieje ze juz masz sie lepiej:)
    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana! Trochę się wyłączyłam i przegapiłam co nieco! Kuruj się i dbaj o siebie! Zdrowiej szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurczaczki jakie świetne żelki piłkarskie :) Bukiet jak zawsze trafiony w sam środek bramki :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...