wtorek, 30 sierpnia 2011

JEDNYM KROKIEM, WSPÓLNĄ DROGĄ...

I znów żelki w wersji weselnej. Kolejny słodki bukiet z okazji zawarcia związku małżeńskiego. Tym razem z motywem serca i w różowościach. I z kolibrami zamiast gołębi.






A moi Rodzice świętowali w zeszły czwartek kolejną rocznicę ślubu. Są dla mnie wzorem. Uwielbiam na Nich patrzeć, kiedy tańczą. I tak trwają przy sobie. Krok w krok. Razem. W tańcu. I w życiu.
Wiem, że moja Mamunia zagląda do Zakątka, a zatem - Mamuś, jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
No i po wstępie pokażę, co stworzyłam dla Moich kochanych Jubilatów - taką taneczną, w rytmie swing, karteczkę:






I w komplecie z a'la kopertą:




Baza kartki od Middii, papierki od Peninii, motyw tańczących ubrań weselnych wycięłam z moich własnych ślubnych zaproszeń (ostało mi się kilka niezapisanych). Kartka ma pewne niedociągnięcia i jestem ich świadoma - ale powstawała z sercem. I najważniejsze, że Rodzicom się podobała.


Miłego dnia :-)

20 komentarzy:

  1. Znowu cudeńka :) Za karteczkę swing podziwiam, bo ja jeszcze się nie odważyłam choć chodzi mi po głowie od dłuższego czasu :) wyszła Ci wspaniała :)
    Sto lat dla Rodziców - wiele lat w szczęściu i zdrowiu :)

    A bukiecik jak zawsze pierwsza klasa :)

    Miłego dnia. Zmykam dalej do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniale Ci te karteczki wychodzą. Pokłony ślę.
    A bukiecik... prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiecik świetny :-)
    Kusisz oj kusisz tymi żelkami ;-)
    a karteczka no cóż ja mogę napisać co jedna to ładniejsza :-)
    ta mi się bardzo podoba bo z osobistym przesłaniem - piękna
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gdzie ty widzisz te niedociagniecia?Cudna karteczka! Duzo miloszci na kolejne wspolnie spedzone lata dla twoich rodzicow:))
    Co do bukieciku to wiesz,ze jestes mistrzynia i jak zwykle wyszedl cudnie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Olusia, Karolina, Skimmia - wielkie dzięki :)
    Asiu - tu krzywo, tam krzywo... ;) ale jak na pierwszy raz ze swingiem... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, piękności stworzyłaś dla Rodzicieli. Naprawdę cudna jest ta kartka.
    Gratulacjae dla Rodziców.
    Bzuiole

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej przepiękny bukiecik :) ja spróbuje zrobić podobny dla przyjaciółki na jej urodziny ale napewno mi taki piękny nie wyjdzie :( dodam zdjecia jak zrobię i oczywiście link do bloga z którego zaczerpnęlłam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yhmm.. już mówiłam, że kartka niesamowita. I Ty niesamowita. I bukiet niesamowity...... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co Ty opowiadasz.
    Kartka jest rewelacyjna, a taką bez niedociągnięć to można w sklepie kupić w ilościa hurtowych. Ważne, że stworzoną z uczuciem.
    Gratulacje i najlepsze życzenia dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby kolejny bukiet ze słodyczami a artystyczna dusza i mistrzostwo wykonania są niesamowite. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiecik i karteczka Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ta forme karteczek, swingi sa super i bardzo efektowne, wyszła Ci na prawdę super :)
    a co do bukietu ... ech w brzuchu mi burczy ;)
    ciekawa alternatywa z tymi koliberkami :) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja to mogłam przegapić!! Bukiet przesłodki!!! A kartka.. z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam nie widzę żadnych niedociągnięć! I kartka, i bukiet są śliczne :D
    Szanowni Jubilaci - macie wspaniałą, życzliwą i zdolną córkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie napisałaś o Twoich rodzicach,razem w życiu i w tancu,idealnie,a karteczka urocza po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tacy fajni rodzice mają takie fajne Ewcie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka bardzo ładna i fajnie napisane: krok w krok i w życiu i w tańcu.. Gratuluję Twoim Rodzicom..

    A bukiet bardzo oryginalny :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam sprzeciw zbliżeniom na bukiety!
    Śliczny jest :)
    Kartka rónież :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna kartka na wspaniala okazje! Najserdeczniejsze zyczenia dla Drogich Jubilatow!

    A bukiecik! Po prostu mniam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...