poniedziałek, 29 sierpnia 2011

TAJNE PRZEZ POUFNE

Tą kartkę zrobiłam na prośbę mojej drogiej Szwagierki - z przeznaczeniem dla jej siostrzenicy Lilianki. Liluśkę znam osobiście, podobnie jak jej Mamę. Nie mogłam pokazać mojego wytworku wcześniej, bo wiem, że Mama Lilianki zagląda do Zakątka. Teraz już nie muszę się czaić - kartka dostarczona, a zatem przedstawiam mój projekt "tajne przez poufne". Tu front:



Tu zbliżenie:




Tu trochę środka (z Middiowym pnączem):




I wreszcie komplet z kopertą:




Przyznam się, że coś początkowo sknociłam, ale nie powiem co to było, bo w efekcie poprawki - wyszło na lepsze. Czyli nie ma tego złego...  :-)
Szyldzik pofarbowałam kawą, nadrukowałam napis i wycieniowałam brzegi. Zdjęcie w wersji mniejszej jest naklejone na kartonik i potem na to samo zdjęcie - w wersji większej. Dziurkaczowe motylki (wycięte z jakiegoś katalogu) powtarzają motyw z bluzeczki Liluśki, nawiązując kolorem do niebieskich środków kwiatów na papierze. Papiery to Sugar & Spice (Dovecraft). Ramka i kwiaty - aukcyjne. Przeszycia - ręczne "of kors". 
Dodam jeszcze, że okoliczności powstawania tej kartki były bardzo przyjemne: piątkowy wieczór z Przyjaciółką i przy kieliszku wina. Dzieci spały, Pan Mąż hulał na wieczorze kawalerskim - a papierki się cięły przy chrzęście rozgryzanych białych kuleczek z migdałem w środku ;-)

Ściskam promiennie!

29 komentarzy:

  1. No, no, Twoja kreatywność w scrapie rozwija skrzydła - piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa karteczka jest cudna (ach jaka śliczna ta Lilianka)
    :):):)
    hihiii i na mojej ostatniej pracy został ukryty jeden błąd...
    a nie, nie jeden.... co najmniej trzy, ale tak jak u Ciebie to ukrywanie wcale nie zaszkodziło naszym pracom:):):)
    Te przeszycia są ręczne???
    chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest śliczna!! ależ się rozkręcasz....tylko zebys bukietów nie porzuciała na rzecz tych papierków!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza karteczka, pięknie ozdobiona:)Rozwijasz się Kochana...wspaniale! Buziaki posyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna! :)

    motylki idealnie pasują do motyla na bluzce:)

    zapraszam na moja Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilianka musiała mieć cuowne urodziny :) Karteczka śliczna. Buziaczki Ewciu posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka - no proszę co jedna to ładniejsza ... motylki hmmm :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę Ewuś że wsiąkłaś na dobre:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Och w końcu jest ta przepiękna karteczka :) Już Ci pisałam że jest absolutnie obłędna :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna karteczka i pozazdrościć tak miło spędzonego wieczorku też lubię białe kuleczki z migdałem w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło super!Karteczka śliczna,a z tego co piszesz baaardzo pracochłonna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest piekna. Jak dla mnie najlepsze zestawienie kolorów. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka! Wymagała mnóstwa pracy, ale się opłacało. Jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka cudna:))Coraz sliczniejsze kartki powstaja u ciebie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i ślicznie wykończona wewnątrz i koperta rónież. Bardzo ładny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka, objawiasz w tej materii talent taki jak do bukietów.

    OdpowiedzUsuń
  18. No no.. to się Pani Ewa rozkręciła!! Karteczka baaardzo ładna. Śliczna oprawa dla zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza ta karteluszka dla Lilianki - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewciu! Śliczna jest, ale dajesz czadu :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oryginalna, śliczna i jedyna taka. To najważniejsze dla malucha i jego rodziców. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna karteczka :) zresztą sama adresatka pełna uroku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesoła karteczka :-) zresztą na miłą okoliczność. Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...