poniedziałek, 8 sierpnia 2011

ROYAL MAIL, MATKOWANIE I MAŁA ZAJAWKA




Dzisiaj dostałam przesyłkę  właśnie z takim znaczkiem. Po otworzeniu koperty wysypał się dobrobyt :-) To Asia przysłała mi niespodziankę za złapanie licznika. Oto co było w środku:



Asiu, jeszcze raz dziękuję :-) Na pewno zrobię użytek z tych cacuszek.

Z innej beczki. Moja koleżanka ze szkolnej ławy niedawno dała się porwać przez blogosferę i nazwała mnie matką chrzestną swojego bloga. Dostałam nawet śliczną malwę z tej okazji :-) Cieszę się bardzo z powstania jej bloga, bo dzięki temu pewnie będziemy się ciut częściej kontaktować :-D



No to jakem matka chrzestna - muszę wywiązać się z roli. Poznajcie Martę - utalentowaną Osóbkę z wieloma pasjami. Jej poczynania możecie śledzić tutaj. Zapraszam do odwiedzin i do kibicowania jej pracom :-)

Na koniec pokażę zamgloną nieco zajawkę tego, co mam w tej chwili na warsztacie. Nadarzyła się okazja, by wyjąć moje zabawki z pieluchowa. 



Wyniki tej zabawy pokażę już niebawem. Ujawnię też karteczkę, nad którą pracowałam w weekend - jak tylko dojdzie do adresatów.
Życzę pozytywnej energii na nowy tydzień :-)

13 komentarzy:

  1. ooo, ale prezenciki!!! no i czekam na objawienie zajawki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę jak zasiadłam do oglądania z żelkami to tu nie ma bodźca do jedzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znaczek jest swietny :D a zawartość paczki... ach jest czego zazdrościc :) na pewno zajrze tez na blog kolezanki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miłe prezenty. I matka chrzestna bloga ;) brzmi dumnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale prezenciki! Gratuluje:) A nowosci z pieluchowa wypatruje z niecierpliwoscia!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę taki znaczek... królewski;D

    superowe prezenciki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ Matko Chrzestna :)

    Zapraszam na Spotkanie HandMadowe, więcej info na http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/08/zapraszam-na-zlotspotkanie-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja też Asia i też z Londynu :) Ode mnie paczuszka idzie i nie będzie miała takiego super znaczka z zwykłą piecząteczkę ;) Cieszę się, że spodobały Ci się niespodzianki od Asi i szczęścia w zabawach zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje "wyspiarskiej" przesyłki. Warto było czekać.
    Jeszcze raz dzieki za takie ciepłe oficjalne powitanie

    OdpowiedzUsuń
  10. dla takich nagród warto się pobawić :)
    wszystkiego najlepszego dla chrzestnej matki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenciki i zacieram łapki z niecierpliwością na nowości z pieluchowa :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...