wtorek, 17 kwietnia 2012

KOPERTÓWKA DLA SIEDMIOLATKA

Okazuje się, że taka forma może być odpowiednia również dla chłopca w tym wieku. Pod warunkiem, że kryje w sobie słodką tabliczkę ;-) Chłopiec, dla którego powstał ten czekoladownik lubi Hot Wheels - dlatego ten motyw tu zagościł. Przy kopertówce strasznie trudno zrezygnować z koronek, kwiatów i innych ozdób - ale czy to wszystko miałoby rację bytu na upominku dla małego mężczyzny? No właśnie.  Ja sięgnęłam po kratkę z bożonarodzeniowego zestawu Lemonade. Po raz kolejny okazało się, że świąteczne kolekcje są odpowiednie na różne okazje. Dodałam dwa guziki, które przewiązałam sznurkiem, karnecik do wypisania życzeń ozdobiłam stempelkami - i to wszystko.





Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod wczorajszym postem - są przemiłe i strasznie fajnie się je czyta, aż skrzydła rosną :-)

Po wczorajszej szarości dzisiaj zaświeciło słonko - i to słońce Wam wysyłam. Miłego dnia!

20 komentarzy:

  1. 100% chłopięca kopertówka :-) Powinna się spodobać! Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie cudowna!!!
    Ewuniu,Ty Jesteś pomysłowa zdolniacha!Mąż pewnie całuje te zdolne rączęta....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana...szalenie męska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się taka prosta i nie przeładowana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię Twoje czekoladowniki.. w wersji chłopiec lat 7 też! :)
    Dzięki za słonko. U mnie świeci, aż miło!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna!!
    U mnie dzis od rana padal desz a teraz wlasnie zaswiecilo slonko:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też w końcu słońce o sobie przypomniało!
    Świetna kopertówka - miałaś dobry pomysł na nią,a zawartość na pewno szybko znikła ;)
    Jak tam działania?! Bom łokrutnie ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszna, muszę dla mojego chłopca taką przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu rewelka. taka jak dla mlodego mlodzienca "nieprzeladowana" ale tez nai nie za dziecinna, ani nie za dorosla. suuuper

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoją pomysłowość Ewuś:)
    I Twoje słodkie kopertówki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się sam pomysł robienia takich kopertówek, dzięki nim tak prosty podarunek jak tabliczka czekolady staje się czymś niecodziennym :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. I kolejna piękna kopertóweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kopertówka ... naprawdę śliczna :-) Chyba nie jest łatwo wymyślić coś dla mężczyzny w tym wieku :-) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę Ewuś, że młodzieniec będzie bardzo zadowolony z takiego oryginalnego prezentu!:) Jak dla chłopaka świetnie dobrałaś tą krateczkę. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Może i dla 7-latka,ale baaardzo męski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. NO no no Ewka super :-) ja też myślę że będzie bardzo zadowolony z takiego prezentu :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje czekoladowniki sa fantastyczne! Uwielbiam Twoje "kropki nad i" jakie dodajesz do prezentow! Dzieki nim sa wyjatkowe!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam, kiedy z założenia świąteczne papiery używa się z powodzeniem w codziennych pracach :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...