wtorek, 10 kwietnia 2012

PODZIĘKOWANIA

Bardzo dziękuję za wszystkie wielkanocne życzenia - telefoniczne i tradycyjne, kartkowe, a także przekazane drogą elektroniczną i w smsach. Wszystkie wyrazy pamięci są niezmiernie miłe :-) Na dodatek do niektórych kartek jakieś Zajączki doczepiły upominki...

Od Pauli stado kurek:

Podziwiałam te kurki u Pauli i nawet nie śniłam, że trafi do mnie choć jedna - a przyfrunęły trzy!

Od Olci słodkości domowej roboty, herbatki i ogromne jajo: 


Ze słodkości już nic nie zostało... ;-)

Od Oleńki herbatki i przydasie: 
 Od Olusi:
 Od Janeczki:
 Od Dareńki:
 Od Wioli:
 Od Małgosi:
 Od Sylwii:
 Od Primulki:


Mam nadzieję, że święta upłynęły Wam wszystkim spokojnie i że nie przejedliście się zbytnio ;-)

13 komentarzy:

  1. Ile piekności.. W takim otoczeniu na pewno Twoje rodzinne święta były niezapomniane i wesołe :-) Pozdrawiam poświatecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że karteczka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne ta z dużą kurą i kogutem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bo widzisz Ewuś, dobro wraca, zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo tak jest,że kochane osóbki dostają fajne rzeczy od innych kochanych osóbek. To są bardzo miłe gesty i w pełni na nie zasłużyłaś. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć zajączku - jestem, żyję, ale w wiecznym niedoczasie, bałaganie i chaosie w trakcie remontu :/
    Dziękuję za przesyłkę :), a zajączek jak się nie uspokoi z tymi prezentami, to zęby straci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna kolekcja wielkanocnych cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy kochają Ewunię :) Same śliczności! :) A do mnie Twoja mega przepiękna karteczka dotarła wczoraj - również prześlicznie dziękuję :****

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu wspaniałości!Pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo Ty zasługujesz na wszystko co najlepsze!!!
    A Święta były cudowne,tylko trochę krótkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile karteczek i cudeniek dostałaś :-) cieszę się że i moja doszła :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...