niedziela, 13 maja 2012

KOMUNIJNE BUKIETY DLA CHŁOPCA

Aż dwa bukiety dla jednego chłopca. Pierwszy - żelkowy:




A drugi z raffaello do kompletu z kartką:






Karteczka powstała w tym samym czasie co ta karteczka dla dziewczynki. Tak się prezentowały obie:



Tak, wiem, że podobne do tych z wczorajszego posta - ale ten układ szalenie mi się spodobał ;-)


A na koniec coś dla mnie nieprawdopodobnego - mianowicie mój licznik niebawem dosięgnie cyfry niemal magicznej: 100 000! Bardzo dziękuję za to wszystkim moim Gościom. Z tej okazji pewnie niebawem zorganizuję jakąś słodką rozdawajkę, ale póki co ogłaszam łapanie licznika. Kto złapie 99 999 lub 100 000 i wyśle mi zrzut ekranu na adres mailowy - ten otrzyma ode mnie mały upominek.

Dobrej niedzieli Wam życzę :-)

11 komentarzy:

  1. Mam dziwnie wrażenie, że taki bukiet pożarłabym razem z folią... Zwłaszcza ten z Rafaello, moim ulubionym.
    Karteczki są śliczne, obie wersje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te twoje bukiety są cudowne! Śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bukieciki :) Jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ma Chłopak szczęście :)))
    Potrójne... dwa wspaniałe, słodkie bukiety i urocza kartka do kompletu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe bukieciki. Kolorowy podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo smakowite bukiety, dzieciaki oszaleją ze zdumienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach - to o bukietach
    ooo - to o kartkach
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukieciki w tej białej oprawie cudownie się prezentują :) Mój faworyt to 1-eczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miodzio :) Ale to już wiesz :) Karteczki przepiękne :)

    PS. Ten licznik bije jak szalony u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...