wtorek, 15 maja 2012

SŁODKO - ŚLUBNIE I NIE TYLKO

Najpierw komplecik: bukiet + kartka. Choć powinnam odwrócić kolejność, bo kartka była pierwsza i to ona wymogła kolorystykę bukietu. Zacznijmy jednak od słodkości. 




Bukietowi brakuje jedynie różu fuksji, ale najzwyczajniej nie pasował do czerwonych żelków.
I karteczka:




Państwo Młodzi poznali się na karaoke - stąd taka grafika, a pochodzi ona z tej strony. Miało być kolorowo - i tak było :-)

A na koniec zostawiłam rzecz ważną. Ladybug zamieściła u siebie apel: "Macie zdolne ręce? Miejscie wielkie serce!" Chodzi o pomoc i nadsyłanie rękodzieła na kiermasz, by pomóc koledze Ladybug, walczącym z nowotworem mózgu. O wszystkim możecie przeczytać TUTAJ. Już nieraz blogosfera łączyła się w szczytnym celu - pomóżmy i tym razem!



Ja wysłałam karteczkę na ślub i dwa małe bukieciki, o takie:






Mam wielką nadzieję, że znajdą się ochocze i szczodre serca, którym przypadną do gustu moje wytworki, przyczyniając się w ten sposób do pomocy.


Witam serdecznie nowych Śledzących Zakątek - rozgośćcie się proszę :-) A wszystkim życzę dużo słonka i ciepło pozdrawiam :-)

14 komentarzy:

  1. Bukiet i kartka fantastyczne!
    Ty to umiesz znaleźć fajną grafikę :)!

    Jejku, no nie mogę sie napatrzeć na te żelki kwiatuszki!
    A ta żółta, prawie pomarańczowa kryza wokół to aż mnie głaszcze po serduchu!
    Uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdą się, znaaajdą.. Będą się bić!!

    Fajowe te bukiety. Tyle okazji w maju.. może coś w końcu zamówię... ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje bukiety zawsze budza we mnie zachwyt!!! masz zlote raczki!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj słodziutki ten ślub będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bukiecik i karteczka, też coś musze wymyslec w związku z tą aukcją

    OdpowiedzUsuń
  6. złote ręce i złote serce♥ to cała Ewcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny bukiecik taki żywy i wesoły , karteczka też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna grafika, a prezent na pewno będzie niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyhaczyłam chwilę czasu, więc przyszłam się pozachwycać wszystkim!!!! Piękne i bukiety i alkohole i karteczki, kochana!! Podziwiam wszystko na fajsie na bieżąco i chwalę się znajomym, że ja też taki bukiecik od ciebie dostałam :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. kompecik nieziemski :D cudeńko!!

    pewno znajdzie się wielu chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale bukieciki, słodziaki ...ale mam na nie straszną ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te Twoje wspaniałe pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Złote ręce i złote serce :):) Powtarzam za ystin :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...