piątek, 11 maja 2012

I ZNÓW ŻELKOWE, I ZNÓW KOMUNIJNE - BUKIETY

Temat Pierwszej Komunii wciąż na topie. Dwa bukieciki dla dziewczynek, które robiłam w ramach mojej wymianki z Trill, są już na miejscu. Ula miała swoje typy i na podstawie tych zeszłorocznych powstały takie oto:






Mam nadzieję, że dziewczynkom się spodobają :-)

Wspominałam, że to była wymianka. Ja od Uli chciałam czapuchę trochę w stylu retro i mitenki. U Autorki możecie je obejrzeć o tu. Przyleciały do mnie już w poniedziałek i patrząc na nie trochę żal mi się zrobiło, że jest maj, że nie zima... ;-) Ale za to jak się w następnym sezonie wystroję! To wszystko jest cudne i tak miękkie i milusie w dotyku... Uleńko z serca Ci dziękuję. A w wyrazie wdzięczności prezentacja na żywym organizmie czyli na mnie.


Hihihi :-)

A od Lusiaczki dostałam wyróżnienie - dziękuję :-) Kto ma ochotę, nich się częstuje.


A! I zapomniałam dodać, że zapisałam się do projektu 15 rzeczy - o wszystkim możecie poczytać u Lejdi, jeszcze chyba są miejsca :-)




Miłego weekendu!

18 komentarzy:

  1. Bukiecik jest piękny, taki jaśniutki :)
    Czapy Ci zazdroszczę, o i to dopiero jak bardzo :)
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne bukieciki, czapulke i mitenki podziwiałam już u Ulci, ale musze przyznać, że na Tobie to wygląda znakomicie, w niebieskim Ci do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe... świetne zdjęcia!!
    A bukieciki- śliczne, pięknie pasteLOVE...

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nie wytrzymam!! bukieciki są tak apetyczne, że aż sama mam ochotę zamówić na swoje urodziny :)) a niebieski komplecik marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co...ale się cieszę że z podanych kolorków wybrałam właśnie ten,bo ORGANIZM jest stworzony do niego ;)Ślicznie wyglądasz Ewuniu :)
    A bukieciki...możesz być spokojna że dziewczynki oszaleją!

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz Ewuniu, że godz temu chodziłam po sklepie i zastanawiałam się jakie bukiety zrobić dla dwóch chłopaków na komunię?? i myślałam o Tobie.. ale stwierdziłam, że konkurencja dla mnie za duża i kupiłam lizaki i zrobię lizakowe bukiety...

    cudnie wyglądasz w tych niebieskościach!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bukiety i przyodziewek na zimniejsze czasy :)
    Pozdrawiam
    Niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bukiety i przyodziewek na zimniejsze czasy :)
    Pozdrawiam
    Niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne te bukiety komunijne! Tylko pozazdrościć komunikantkom, które je dostaną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bukiety, bardzo subtelne kolory :) Czapka i mitenki świetne, nie dziwię się, że nie możesz doczekać się jesieni!

    P.S. Byłoby ciekawie trafić na Ciebie u Lejdi :) Może ułatwiłoby mi to wybór tych 15 rzeczy..?

    OdpowiedzUsuń
  11. na 100 % dziewczynki oszaleją na widok takich bukietów, a że Ty w tym komplecie będziesz cudownie wyglądać to od razu wiedziałam jak tylko go u Uli zobaczyłam.
    Przepięknie podkreśla Twoje błękitne oczęta:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne są te bukieciki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny komunijny bukiecik, słodzutki, delikatny.
    Zestawik w przepieknym modrym kolorze - już Ci zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiecik subtelny i idealny na komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafił swój na swego:)Super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki wielkie za reklamę :)

    a te bukiety są nieziemskie. zeżarłabym od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ło rajusiu! Ale mam zaległości do czytania! Piękny pastelowy bukiecik, a teraz lecę ziornąć, co to niby będziesz porabiać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...