czwartek, 17 maja 2012

SŁODKIE BUKIETY - NIEKOMUNIJNE ;)

Tym razem dam Wam odpocząć od wszechobecnej komunijnej bieli, natomiast dam wam feerię barw :-) Żelkowe bukiety pojechały jako prezenty przy okazji wizyty. Jeden jest dla dziewczynki, a drugi dla chłopca.
Bukiet dla wielbicielki Barbie i koloru różowego:





Pod obrazkiem ulubienicy kryje się... żelkowa "doniczka" z kwiatami:



Dla chłopca klasycznie - z autkami:




Jest słodko, jest kolorowo, a kolejne komunijne bukiety już czekają na ujawnienie - niech tylko dostanę informację, że dotarły szczęśliwie.
Ja zaraz pędzę na zebranie, a moim miłym Gościom życzę miłego popołudnia :-)

12 komentarzy:

  1. Ewuś! Ja od Twoich białych komunijnych bukietów nie zamierzam odpoczywać:P Uwielbiam je! Tak samo jak i te słodkie, żelkowe, megakolorowe - muszą wnosić mnóstwo radości dla obdarowanego w tym szczególnym dniu!:)
    Leć, pędź na zebranie, ale wracaj szybko do nas kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te Twoje bukiety na każdą okazję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie, słodko, wesoło - dzieci na pewno sie ucieszą:-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach Ty Mróweczko pracowita TY :) Kusisz i kusisz tymi słodyczami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mróweczka to rzeczywiscie z tej Ewuni jest... Kiedy Ty to wszystko robisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze ze nie tylko ja widze w Tobie uroczego owada;)
    Bukiety przepiekne Pszczolko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale feria barw! Autkowy właśnie zjadłam oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie bym je wciągła :) Dziękuję że zaglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes Miszczu Bukiecikowy !!!i nigdy ich dosyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. hej jesteś zainteresowana robieniem tego bukietu dla mnie czy mam szukać kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle wszystko idealnie dopasowane i dobrane :) cud-miód :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...