sobota, 16 czerwca 2012

"BUKIETUŚ PĄCZUŚ"

Wprawdzie miało być dzisiaj o piłce, ale przecież na śmierć zapomniałam, że muszę jeszcze pokazać moją interpretację cyklicznego wyzwania u Modrak - tym razem temat to...pączek z dżemem! 



No niezła jazda - jak tego pączka ugryźć? Ja wymyśliłam malusie bukieciątko - ma kolory jak rozgryziony pączek: brązowa skórka, kremowy środek i to, co najlepsze, czyli czerwone nadzienie.



Na "skórce" odrobina "lukru":



Ufff, wyrobiłam się, to teraz zmykam do papierków - pracuję nad czymś duuuuuuuużym i mam nadzieję, że się uda. Trzymajcie kciuki nie tylko za Nasze Orły - za mnie troszkę też ;-)

A w ogóle to... POOOOOOOOOLSKAAAAAAA BIAŁO - CZEEEEEERWONI!!! :-)

11 komentarzy:

  1. REWELACJA! Nawet dla mnie,która za pączkami średnio przepada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zamiast pączka wolałabym Twój słodki bukiecik:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za ciebie BARDZO!!!
    Jaka śliczna interpretacja ugryzionego pączka!!!
    Co Ty tam dużego majstrujesz Królewno... No mnie tak emocje zjadają, że nawet jakbyś mi zrobiła bukiet rafaello - nie dam rady, bo żołądek ściśnięty jak 150 :)
    Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ugryzłaś tego pączusia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. skromnie, z klasą i zdecydowanie pączek z dżemem:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pączuś!
    Bardzo jestem ciekawa Twojej dużej pracy:), buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszny paczus! Ja tam paczki lubie, one mnie chyba tez bo dlugo po zjedzeniu efekt paczka na mym brzuchu pozostaje;)
    Bardzo efektowna praca - zycze powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam :) Lubię pączki....i Twoje bukiety także ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podwójnie słodko bo i zawartość i oprawa niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...