czwartek, 28 czerwca 2012

WINA, WINA, WINA DAJCIE...

Butelka wina, zazwyczaj na prośbę Pary Młodej, to ostatnio częsta alternatywa dla żywych kwiatów. "Moje" butelki, jak wiecie, zdobię już od jakiegoś czasu, dodając im odrobinę słodyczy. Tak było i tym razem. Biel, czerwień i złoto - czy może być bardziej klasyczne połączenie? Zatem tak dla przeciwwagi wczorajszej kolorystyki - dzisiaj klasycznie:


Przygotowania do wyjazdu w toku - trwa wszechogarniający chaos. I jakem chaos manager - tym razem ciężko mi to ogarnąć. Ale dam radę - no bo któż inny mógłby? ;-)
Pozdrawiam z wariatkowa ;-D

14 komentarzy:

  1. jezuu... ja bym dzisiaj to wino pod pachę i daleeeeeko od firmy... ech....
    Powodzenia w pakowaniu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zwykle wariatkowo i bez pakowania ;-) Powodzenia na "froncie pakowania"!
    Butelczyna piękna - klasyka w najlepszym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyskiego bym spróbowała-WSZYSTKIEGO.
    Kochana gonisz z tymi postami a ja w tyle.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelka wygląda pysznie :) trzymam kciuki za wyjście z chaosu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, mam chwilę czasu, więc buszuję po blogach i jak zwykle podziwiam WSZYSTKIE twoje piękne prace! :))) Trzymam kciuki za chaos, dasz radę, bo jak nie ty to kto? ;))) Miłego wypoczywania!!!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedwyjazdowego rozgardiaszu Ci nie zazdroszcze. Jednak jakbym to ja wyjezdzala to bym zabrala ze soba taka piekna butelczyne. Juz od samego ogladania stres by odpuscil;) a po degustacji na 300%!

    W niedziele rocznica slubu tesciow - ispiracji u Ciebie Ewuniu pelno - moze i mi sie uda cos ozdobic Twoimi sposobami;)

    Milego pakowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. winny bukiet jest bardzo dystyngowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te Twoje butelkowe dekoracje :-)
    Trzymaj się ciepło i powodzenia w pakowaniu zresztą no jasne że dasz radę ;-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wariatkowo 2 odpozdrawia hihihi
    :)****

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym przypadku miałabym problem za co się najpierw zabrać ;) czy za wino czy za słodycze :D:D:D Ale najlepsze wyjście to chyba jeść słodycze popijając winem :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu!!! Dużo słońca i usmiechu :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo, Ewa i Krzysztof :)to prawie jak dla mnie tylko data nie ta :D
    udanych wakacjii

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna butelczyna!!! dasz radę, jak zwykle zresztą :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...